Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:43:19 GMT

دادستان عمومی و انقلاب دزفول معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۴۷۱۵

دادستان عمومی و انقلاب دزفول معرفی شد

به گزارش ایرنا نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در این آیین در سالن شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی دزفول گفت: شجاعت، فعالیت شبانه روزی و مرد میدان از ویژگی‌های محمدی خباز بودند و در دوره مدیریتی وی، ارتباط محبت آمیزی بین دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان وجود داشت.

سید احمد آوایی با بیان اینکه کمبود امکانات در دوران دفاع مقدس با فدکاری جبران می‌شد، افزود: انتظار داریم شهرستان دزفول از نظر امکانات تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نمی‌توان برای تامین امنیت فقط به نیروی انتظامی اتکا کرد بلکه باید از ظرفیت بسیج، عشایر و نیروهای مردمی نیز به خوبی استفاده شود. 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم برخورد جدی‌تر با مالخران از سوی قضات گفت: قانون مجازات مالخران نیز باید اصلاح و تشدید شود.

وی دیدار با قوه قضاییه را از برنامه‌های پیش روی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دانست و بیان کرد: متاسفانه هیچ لایحه‌ای برای برخورد با مالخر به مجلس نیامده است که انتظار می‌رود در این زمینه اقدام شود.

فلسفه تشکیل هر حکومت ایجاد امنیت و تضمین آن برعهده قضات است

رییس دادگستری دزفول نیز در این آیین با بیان اینکه خداوند، فلسفه پیامبری را احقاق حق می‌داند، اظهارداشت: فلسفه تشکیل هر حکومتی ایجاد امنیت و تضمین آن برعهده قضات و قضاوت است.

محمدیار ممبینی افزود: فلسفه وجودی انسان در دنیا جان، مال و آبروی او است لذا حکمی که قاضی صادر می‌کند یا اعدام است که با جان انسان سرو کار دارد یا استرداد مال و یا شلاق است که با آبروی انسان در ارتباط است.

وی با قدردانی از زحمات منصور محمدی خباز دادستان پیشین دزفول بابت فعالیت شبانه روزی و تصمی گیری سریع و صحیح وی ادامه داد: مقام دادستانی اهمیت خاصی در جامعه دارد چراکه باید برای تحقق اهداف صحت و سرعت را در کنار هم داشته باشد به گونه‌ای که صحت را فدای سرعت نشود.

رئیس دادگستری دزفول بیان کرد: توقع ما این است که دادستان به دستورالعمل‌هایی نظیر ترک فعل‌ها، مبارزه با فساد و احقاق حقوق عامه در همه ابعاد جامه عمل بپوشاند.

آرامش دزفول مرهون تلاش شورای تامین و همدلی مسوولان است

فرماندار ویژه دزفول نیز با قدردانی از زحمات محمدی خباز دادستان پیشین و آرزوی موفقیت برای دادستان جدید این شهرستان گفت: محمدی خباز از قبل از دادستان شدن تفکر انقلابی و بسیجی داشته و در صحنه‌های مختلف برای مقابله با اراذل حضور داشته است.

علی فرهمندپور در میدان بودن را از دیگر ویژگی‌های خوب محمدی خباز عنوان کرد و افزود: طنین حضور وی در شهرستان باعث امنیت بوده و هست.

وی با بیان اینکه محمدی خباز از جنس جلسات قرآن و بسیج است، اظهارداشت: کسانی که امروز در میدان هستند حرف اول را می‌زنند. 

فرماندار ویژه دزفول با آرزوی موفقیت برای دادستان جدید این شهرستان گفت: خدمتگزاری به جامعه برای همه ما واجب است چراکه مدین خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه چه در پست‌ها باشیم و چه نباشیم باید برای رفع مشکلات تلاش کنیم، افزود: آرامش موجود در شهرستان دزفول مرهون همراهی و تعامل شورای تامین است.

امام جمعه شهر امام از توابع دزفول نیز در این آیین با اشاره به تقابل نیروی دریای سپاه با ناوهای آمریکایی در دریای عمان گفت: اقتدار نیروی دریایی سپاه در مقابل آمریکا نشانه ایمان است.

حجت الاسلام احمد فیض الاسلام در ادامه با بیان اینکه اقتدار در قوه قضاییه به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: گفتن، شنیدن و عمل کردن به حق، عادلانه حکم کردن و وفای به عهد در مسوولیت‌ها ضروری است. 

وی اقتدار را لازمه امنیت و استقلال دانست و ادامه داد: در هر قشری کسانی هستند که به وظایف خود عمل نمی‌کنند ولی مصادیق زیادی نظیر محمدی خباز در بین مسوولان هستند که برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

امنیت نسبتا پایداری در دزفول ایجاد شد

دادستان پیشین دزفول نیز در این آیین با بیان اینکه همچنان در خدمت مردم خواهم بود، بیان کرد: عملکرد بنده برای مردم روشن و مشخص است. 

منصور محمدی خباز افزود: اتفاقات زیادی نظیر واقعه تابلو و حاشیه‌های آن، سیل، ناآرامی‌های بنزین، بازرسی‌های عمقی قوه قضاییه، انتخابات و شیوع کرونا در دوره مدیریتی بنده از سال ۹۷ تاکنون رخ داد.

وی با بیان اینکه هیچ کوتاهی در راستای ارتقای امنیت نکرده و نخواهم کرد، ادامه داد: امنیت نسبتا پایداری با کمک نیروی انتظامی، اداره اطلاعات، سپاه و بسیج ایجاد شد که امیدوارم این روند تداوم یابد.

دادستان پیشین دزفول گفت: زمان برایم محدودیت ایجاد نکرد و با اقتدار از حق اصلی مردم شهرستان دزفول دفاع کردم و اجازه ندادم تعرضی به حقوق مردم صورت گیرد ضمن اینکه در ماموریت‌های جدید هم این روند را ادامه خواهم داد.

وی با قدردانی از مسوولانی نظیر معاون قضایی رئیس کل دادگستری بابت حمایت‌های صورت گرفته افزود: افتخار می‌کنم که خدمتگزار مردم دزفول بودم.

به گزارش ایرنا آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول با حضور فرماندهان انتظامی و نظامی یگان‌های شمال خوزستان، مسوولان ادارات و معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان برگزار شد.

پخش کلیپ از موشک باران شهرستان دزفول و سخنرانی امام خمینی(ره) و همچنین کلیپی با عنوان دژ مقاومت با صدای حاج صادق آهنگران از دیگر بخش‌های این آیین بود.

منصور محمدی خباز ۲۸ آذرماه ۱۳۹۷ به عنوان دادستان عمومی و انقلاب دزفول معرفی شد.

رییس دادگاه انقلاب شمال خوزستان و معاون دادستان دزفول نیز از سوابق مهدی آماده دادستان جدید این شهرستان هستند. 

برچسب‌ها دزفول دادستان کل کشور خوزستان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول دادستان کل کشور خوزستان دزفول دادستان کل کشور خوزستان قوه قضاییه شهرستان دزفول دادستان پیشین محمدی خباز قوه قضاییه دزفول نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد، گفت: در اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی ۵ مخل نظم و امنیت در شهر مشهد دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ،  اظهار داشت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت چند تن از اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی، پی‌گیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصدهای اطلاعاتی خود مخفیگاه 5 تن از این افراد شرور که دائم مخفیگاه خود را تغییر می دادند را شناسایی و در 2 اقدام ضربتی و غافلگیرانه  آن‌ها را دستگیر و در این رابطه 4 قبضه قمه، 2 قبضه چاقو و 7 عدد چماق کشف کردند.

چراغ خاطرنشان کرد: جرائمی از قبیل مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فیلم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این 5 مخل نظم و امنیت است.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکید کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون‌شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان