Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام ملا نوری،معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هشتمین جشنواره حوزوی هنر آسمانی در دو رشته هنر‌های نمایشی و تجسمی ویژه برادران و خواهران طلبه ایرانی و غیر ایرانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آثار ارسالی به جشنواره باید در قالب فیلم نامه، نمایش نامه، کارگردانی، بازیگری، تهیه کنندگی، طراحی، نقاشی، گرافیک، تصویرسازی، خوشنویسی، عکاسی، نگارگری و کاریکاتور باشد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با بیان این که موضوع ویژه این جشنواره جمعیت و مسجد است، گفت: عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و اعتیاد از موضوعات جشنواره هنر آسمانی است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه افزود: علاقه مندان تا پایان دی ماه فرصت دارند برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی honareasemani.ir مراجعه کنند.

هشتمین جشنواره هنر آسمانی با هدف تجلیل و شناسایی هنرمندان حوزوی پانزدهم بهمن ماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه های علمیه طلاب و روحانیون هنر آسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد