Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، اظهارداشت: با توجه برودت هوا و‌کاهش دما در غالب نقاط کشور و احتمال افزایش حادثه گازگرفتگی از تمامی هموطنان گرامی تقاضا داریم توصیه های ایمنی مربوطه را رعایت کنند.

وی با اشاره به توجه از باز بودن مسیر دودکش‌های بخاری، گفت: شهروندان اگر از وسایل شعله‌دار استفاده می‌کنند همه راه‌های ورود هوا را نبندند و حتما مسیری را برای ورود هوا درنظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: هموطنان از وسایل گرمایشی استاندارد و دودکش‌های گالوانیزه استفاده و از قرار دادن انتهای دودکش داخل سطل آب خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دما مونوکسید کربن استاندارد جلال ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم

سخنگوی سازمان ملل در واکنش به تجمعات دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه گفت: دبیرکل سازمان ملل از حق مردم آمریکا برای اعتراض مسالمت آمیز حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دبیرکل سازمان ملل حامی سرسخت آزادی بیان از جمله در آمریکا است و از حق مردم برای اعتراض مسالمت آمیز حمایت می کند.

سخنگوی سازمان ملل تصریح کرد: دبیرکل سازمان ملل همچنین اعلام کرده است که باید اطمینان حاصل شود این اعتراضات تبدیل به انتشار اظهارات نفرت انگیز نشود. ما در زمان حساسی هستیم. روسای دانشگاه‌ها با زمان چالشی مواجه هستند و باید در تمام این مسایل موازنه ایجاد کنند.

کد خبر 748193

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • هشدار سرمازدگی تا ۲ روز آینده در استان همدان