Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@09:54:15 GMT

سودآوری ماهیان گرمابی برای کشور معادل نفت است

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۶۰۱۸

امسال برای اولین بار سهمیه نهاده‌ها و کود شیمیایی مورد مصرف در آبزی‌پروری مجزا از سازمان جهادکشاورزی استان و به صورت مستقیم از تهران دریافت می‌شود.

به گزارش بازارنیوز: مدیرکل شیلات خوزستان گفت: شهرستان خرمشهر بزرگترین تولیدکننده ماهیان گرمابی در استان محسوب می‌شود و با تولید ۲۴ هزار تن ماهی گرمابی یک سوم تولیدات استان در حوزه ماهیان گرمابی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتح الله ابوعلی افزود: مجتمع پرورش ماهیان گرمابی شهید احمدیان خرمشهر در دو فاز طراحی شده است وعمده کار‌های زیربنایی فاز یک این مجتمع اجرایی شده است و در حال حاضر در بخش زهکش‌ها مشکلاتی وجود دارد.


وی با بیان اینکه تکمیل فاز ۲ این پروژه به ویژه برق رسانی نیز به دلیل عدم تخصیص اعتبارات مصوب، چندین سال به طول انجامیده است، ادامه داد: طی رایزنی‌های به عمل آمده در کارگروه رفع موانع تولید در استان، تخصیص اعتبارات ۱۰۰ درصدی اتمام این طرح مصوب شده است.

 

/صداسیما

برچسب ها: ماهی ، نفت ، گرمابی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Pc2

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ماهی نفت گرمابی ماهیان گرمابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور عصر امروز در حاشیه این بازدید گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ روح الله حسین زاده بیان کرد: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

کد خبر 6088044

دیگر خبرها

  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • راه‌حل نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز برای تورم ایران
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • راه‌حل نشدنی نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس