Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در برخی از ساختمان‌ها گاهی تمام یا بخش زیادی از دیوارها را با استفاده از این دیوارپوش، پوشش می‌دهند. البته پوشش سرتاسری بیشتر در اروپا رایج بود. شاید بتوان گفت با ورود معماری مدرن به طراحی ساختمان و فضاهای داخلی آن، دیگر کمتر کسی از کاغذ دیواری اتاق به شکل گسترده استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا در این نوع معماری بی نظمی و شلوغی به هیچ عنوان جایگاهی ندارد. چون همانطور که می‌دانید بسیاری از انواع این نوع پوشش دارای طرح‌های شلوغ و پرتکرار هستند. البته یک الگوی ثابت برای تولید پوشش‌های تزئینی وجود دارد. به عنوان مثال یک طرح در کل سطح کار تکرار می‌شود. این تکرار به گونه‌ای است که موجب یکنواختی نخواهد شد. اما در شیوه‌ی مدرن تنها بخشی از یک کاغذ دیواری در قسمت خاصی از ساختمان استفاده می‌شود. مثلاً یک دیوار با قطر کم یا یک ستون، مکان مناسبی برای نصب کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری شیک را می‌توانید برای فضاهای مختلفی مانند اتاق خواب، پذیرایی و نشیمن به کار ببرید. برای کاربری‌های دیگر مانند اداری و تجاری نیز انواع متنوعی از این پوشش وجود دارد.

تفاوت کاغذ دیواری با پوستر دیواری

همانطور که در ابتدا گفته شد برای پوشش دیوار می‌توان از انواع دیوارپوش‌ها استفاده کرد. پوستر دیواری که با نام کاغذ دیواری سه بعدی شناخته شده است، دارای ساختار کاملاً متفاوتی با کاغذ دیواری است. از نظر قیمت، طریقه‌ی نصب و نوع متریال، بین این دو محصول تفاوت‌های بسیار زیادی وجود دارد. شاید بتوان گفت تنها ویژگی مشابه این دو در پوشش‌دهی دیوار باشد. با خرید کاغذ دیواری و نصب آن شما می‌توانید یک پوشش دائمی را به صورت ثابت روی دیوار ایجاد کنید. زیرا این پوشش با استفاده از چسب روی دیوار نصب می‌شود. برخلاف پوستر دیواری این پوشش از دیوار جدا نمی‌شود. در واقع تنها زمانی می‌توانید آن را از دیوار جدا کنید که قصد داشته باشید به طور کلی پوشش دیوار را تغییر دهید. در واقع این دیوارپوش بعد از جدایی از دیوار دیگر قابل استفاده‌ی مجدد در مکان دیگر نیست. کاغذ دیواری ساده طرفداران زیادی دارد. زیرا با نوع چیدمان و دکوراسیون داخلی امروزی تطابق بیشتری دارد. البته بسیاری از فضاها هنوز هم به صورت کلاسیک طراحی می‌شوند. به همین دلیل می‌توان برای پوشش دیوار این نوع فضاها از کاغذ دیواری طرح دار یا گل دار استفاده کرد.

میزان دوام کاغذ دیواری نسبت به سایر دیوارپوش‌ها

شاید بتوان گفت که کاغذ دیواری یکی از با دوام ترین انوع پوشش تزئینی برای دیوار است. در واقع این پوشش امروزه با قابلیت‌های جدیدی مانند ضد آب بودن تولید شده است. همین ویژگی موجب می‌شود که انواع کاغذ دیواری شیک و جدید با ویژگی‌های متنوعی به بازار عرضه شوند. البته نمی‌توان گفت که کاغذ دیواری اتاق از دیوارپوش چوبی یا پارچه‌ای مقاومت بیشتری دارد. اما تجربه نشان داده است که دوام و طول عمر این پوشش نیز با سایر پوشش‌ها برابری می‌کند. ممکن است روی سطح آن در اثر گذر زمان، آلودگی ایجاد شود. در صورتی که پوشش ضد آب باشد، می‌توان به راحتی آن را با استفاده از دستمال نمدار تمیز کرد. کاغذ دیواری اتاق خواب با پذیرایی از نظر طرح ممکن است دارای تفاوت‌هایی باشند. اما از نظر کیفیت این دو با یکدیگر مشابه هستند. دوام و عمر کاغذ دیواری ساده یا طرح‌دار بستگی به برند تولید کننده دارد. گاهی یک برند ایرانی نیز می‌تواند یک پوشش بسیار مقاوم را تولید کند. در این صورت مخاطب برای خرید کاغذ دیواری هزینه بسیار کمتری را پرداخت خواهد کرد. همین امر موجب صرفه جویی در هزینه‌های طراحی و دیزاین ساختمان خواهد شد.

کاغذ دیواری ارزان برای پذیرایی

یکی از فضاهایی که کاغذ دیواری در آن بسیار کاربرد دارد، فضای پذیرایی در منازل مسکونی است. در این بخش می‌توانید در قسمت‌های مختلف، از انواع کاغذ دیواری ساده یا طرح دار استفاده کنید. انتخاب طرح یک پوشش برای دیوار کاملاً سلیقه‌ای و با توجه به سلیقه‌ی طراح انجام می‌شود. گاهی یک فضا بزرگ است و برای تقسیم فضا از این نوع پوشش استفاده می‌شود. زیرا یکی از ویژگی‌های انواع دیوارپوش، تقسیم فضاها با وسعت زیاد است. همین امر سبب می‌شود که فضای مورد نظر بدون استفاده از پارتیشن یا دیوار به دو فضا با کاربری مختلف، تقسیم شود. در واقع می‌توان گفت که این ویژگی یکی از مزیت‌های مهم این نوع پوشش است که امروزه کاربرد بیشتری پیدا کرد است. ارزان بودن یک پوشش مانند کاغذ دیواری اتاق، بستگی به جنس، نوع برند تولید کننده و کیفیت محصول دارد. مثلاً محصولات ایرانی از قیمت کمتری برخوردار هستند. همین امر موجب شده است که طراحان از این نوع برندهای برای دیزاین دیوار بیشتر استفاده کنند. پذیرایی دارای بخش‌های مختلفی است که می‌توان با استفاده از کاغذ دیواری ارزان و شیک، این بخش‌ها را پوشش داد. معمولاً طرح‌های شیک و جدید هر ساله توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند.

بهترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب

شاید انتخاب بهترین کاغذ دیواری برای هر فضایی مانند اتاق خواب، امری دشوار باشد. اما باید به این نکته توجه کنیم که هر فضایی باید متناسب با نوع عملکردش دارای دیزاین خاصی باشد. معمولاً در انواع کاغذ دیواری اتاق از رنگ‌های ملایم استفاده می‌شود. بنابراین بهتر است برای پوشش اتاق خواب نیز این نوع رنگ کاربرد بیشتری داشته باشد. طرح مورد نظر روی این پوشش نیز نباید بسیار پیچیده و شلوغ باشد. ایجاد آشفتگی بصری در فضایی مانند اتاق خواب که برای استراحت طراحی شده است، چندان مناسب نیست. حتی می‌توان از این پوشش در ابعاد بسیار کم نیز استفاده شود. همانطور که می‌دانید در شیوه‌ی مدرن از کاغذ دیواری به صورت کلی استفاده نمی‌شود. مثلاً دیوار پشت تخت خواب، فضای مناسبی برای نصب کاغذ دیواری ساده است. منظور از سادگی طرح، عدم طرح و یا نقش نیست. البته امروزه از نوع بسیار ساده و بدون نقش نیز برای پوشش دیوار استفاده می‌شود. شاید بتوان تنها تفاوت این نوع طرح‌ها با یک دیوار ساده، در دوام و عمر طولانی کاغذ دیواری است. دوام و عمر این پوشش می‌تواند روی قیمت کاغذ دیواری تاثیر مستقیم داشته باشد. فضای خواب معمولاً با استفاده از کاغذ دیواری ساده پوشش داده می‌شود.

خرید اینترنتی کاغذ دیواری

در گذشته برای خرید انواع پوشش‌های مورد استفاده در ساختمان، به صورت حضوری به فروشگاه مورد نظر مراجعه می‌شد. اما در حال حاضر با استفاده از اینترنت، می‌توان بدون مراجعه‌ی حضوری، نسبت به خرید کاغذ دیواری اقدام کرد. گاهی یک طرح مورد نظر در محلی که ما در آن زندگی می‌کنیم، کمیاب است. بنابراین با جستجو در اینترنت می‌توانیم آن را در هر نقطه از ایران که باشد خریداری کنیم. این روش برای مخاطب، هزینه‌ی کمتری را دارد. خرید اینترنتی و آنلاین امروزه یکی از روش‌های پرطرفدار است. شما با مشاهده‌ی ویژگی‌های محصول و نظرات خریداران قبلی می‌توانید یک کاغذ دیواری با کیفیت و با دوام را خریداری کنید. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌توان در مورد خرید آنلاین محصولاتی مانند کاغذ دیواری اتاق مطرح کرد، خرید در هر ساعت از شبانه روز است. معمولاً محصولات خریداری شده در مدت زمان بسیار کمی به دست مشتری خواهند رسید. انواع کاغذ دیواری با طرح‌های متنوع در فروشگاه اینترنتی قابل سفارش هستند. این پوشش بسیار با کیفیت است و شما می‌توانید بر اساس برند تولید کننده نسبت به خرید کاغذ دیواری مورد نظر اقدام کنید. تنوع محصولات اینترنتی نیز بسیار بالا است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5344999

منبع: مهر

کلیدواژه: دکوراسیون منزل طراحی داخلی کسب و کار کسب و کار لپ تاپ آزمایشگاه مصالح ساختمانی بانک ملت رژیم غذایی تسهیلات بانکی معلولان موبایل نقاشی خدمات درمانی استخدام معرفی کتاب سرمایه گذاری انواع کاغذ دیواری خرید کاغذ دیواری کاغذ دیواری ساده کاغذ دیواری اتاق استفاده می شود کاغذ دیواری شاید بتوان پوشش دیوار اتاق خواب برای پوشش نوع پوشش مورد نظر توان گفت یک پوشش طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم

خرید جعبه آماده یک استراتژی بسته بندی برای کسب و کارهای کوچک و آنلاین شاپ ها می باشد. این جعبه ها در تعداد کم قابل چاپ هستند و می توانند ابزار بازاریابی برای تبلغ برند شما باشند. آن ها در ابعاد مختلفی وجود دارند و مونتاژ بسیار ساده ای دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پانیک، با توجه به کیفیت بالا و مقاومت خوبی که جعبه های آماده دارند، برای بسته بندی انواع محصولات مناسب می باشند. این جعبه ها را می توان حتی برای ارسال پستی نیز استفاده کرد. شما می توانید جعبه های آماده را در تعداد ۵۰ عدد حداقل سفارش بدهید. ارسال این جعبه ها در تهران ۲ الی ۳ ساعته خواهد بود. برای ثبت سفارش می توانید به صفحه جعبه آماده مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید. در ادامه بیشتر در مورد مزایای خرید و چاپ جعبه آماده با شما صحبت خواهیم کرد. 

چرا جعبه های آماده بهترین انتخاب برای بسته بندی هستند؟

اگر تا به حال محصولی را برای حمل و نقل یا جابجایی خانه یا محل کار خود ارسال کرده باشید، مطمئناً از یک جعبه مقوایی راه راه استفاده کرده اید. این شاید محبوب ترین ماده بسته بندی در کل دنیا باشد و دلیل خوبی هم دارد. ساده و کاربردی است و کار مورد نیاز را انجام می دهد. همچنین از منابع پایدار تهیه می شود و سازگار با محیط زیست است. بدون هیچ اغراقی، جعبه های آماده مواد بسته بندی ایده آل و انتخابی هستند.

آنچه باعث محبوبیت مقوای راه راه شده، جنس آن است. مقوای راه راه از سه لایه کاغذ ساخته شده است. یک لایه فلوت دار از مقوا توسط دو تکه کارتن ساندویچ شده و در نتیجه ماده ای ضخیم، بادوام و در عین حال سبک به وجود می آید. این ماده بالشتک و محافظت ثابتی را برای محصولات فراهم می کند. بنابراین محافظت بسیار خوبی از محصول خواهند داشت.

جعبه های آماده ارزان، قابل نگهداری آسان و قابل بازیافت هستند. این همه چیزی است که شما در بسته بندی به دنبال آن هستید.

چگونه خرید و چاپ کاغذ پوستی به زیبایی جعبه آماده کمک می کند ؟ 

کاغذ پوستی اغلب داخل جعبه را زیبا می کند. اغلب داخل جعبه ها بوسیله کاغذ پوستی بسته بندی می شوند. یکی از مزیت های کاغذ پوستی سفارش چاپ آن در تعداد کم است. شما حتی می توانید کاغذی پوستی آماده را بصورت طرحدار و ساده در سایزهای ۵۰ در ۷۰ سانتی متری یا ۳۵ در ۵۰ سانتی متر و حتی ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر سفارش دهید. حتی امکان چاپ اختصاصی کاغذ پوست نیز وجود دارد. شما می توانید کاغذ پوستی را در بسته های ۲۰۰ عددی یا ۵۰۰ عددی و یا ۱۰۰۰ عددی سفارش دهید . برای سفارش کاغذ پوستی می توانید به صفحه کاغذ پوستی مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید. 

مزایای استفاده از جعبه آماده چیست؟

سبک و در عین حال محکم هستند

ماده فلوت دار توخالی است، به همین دلیل جعبه های آماده راه راه سبک بوده و حمل و نقل آن آسان است. همین ویژگی فلوت دار به جعبه ها مقاومت و استحکام در برابر ضربه می دهد و از محصولات شما در برابر فرورفتگی و خراش محافظت می کند.

مقرون به صرفه می باشند

مقوای راه راه یک ماده بسیار ارزان است که اکثر مشاغل و افراد می توانند از عهده خرید آن برآیند. این امکان را به شرکت شما می دهد تا بدون اینکه بودجه شما را خیلی تحت تاثیر قرار دهد، جعبه های سفارشی بسازید. ضمن آنکه این جعبه ها در تعداد کم نیز قابل سفارش هستند تا برای مشاغلی که بودجه ی کمی دارند نیز، قابل استفاده باشند.

چه زمانی نیاز به سفارش چاپ جعبه اختصاصی دارد ؟ 

اگر شما نیاز به چاپ جعبه در تیراژ بالا دارید، و میخواهید جعبه شما با رنگ اختصاصی شما چاپ شود و هزینه خرید جعبه آماده ۵۰ عددی برای شما بصرفه نیست و میخواهید حداقل ۱۰۰۰ عدد جعبه سفارش دهید، چاپ جعبه اختصاصی بهترین گزینه برای شما به حساب می آید. برای سفارش میتوانید به صفحه چاپ جعبه مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴ تماس بگیرید.

خرید جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا؟ 

اگر می خواهید در سریع‌ترین زمان بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را درنظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد.

اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله چاپ بند گردن آویز را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک به آدرس https://panick.pro/ اشاره کنیم.  اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه‌ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را انجام می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی