Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@03:03:01 GMT

سرپرست دفتر حقوقی وزارت علوم منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۶۱۲۴

سرپرست دفتر حقوقی وزارت علوم منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مرتضی فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، با صدور حکمی علی قسمتی تبریزی را به عنوان سرپرست دفتر حقوقی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دفتر حقوقی» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی، تمامی امکانات مادی و معنوی آن دفتر را در راستای حفظ و حراست از حقوق وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی، پژوهشی و فناوری، تعیین خط‌مشی حقوقی مجموعه آموزش عالی، اظهار نظر کارشناسی، مستندسازی اموال غیرمنقول وزارت علوم و مؤسسات تابعه و سایر وظایف محوله به کار گیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

شایان ذکر است؛  قسمتی (زاده مشهد _ ۱۳۵۹) دارای دکترای حقوق خصوصی، عضو هیات علمی دانشگاه سمنان است که در سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ نیز معاون دفتر حقوقی وزارت عتف بوده است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1117532 برچسب‌ها وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت علوم دفتر حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد

وزیر بهداشت طی حکمی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل را منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان، استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لازم به ذکر است پیش از این هادی میرزایی ریاست این دانشگاه را برعهده داشت؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که انفصال دوساله از خدمت، علت برکناری وی از این سمت است.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • دانایی که منجر به توانایی نشود مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد