Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در خصوص اعمال محدودیت های کرونایی برای کلاس های مدارس، استان اختیار تصمیم گیری دارد و اگر دانشگاه علوم پزشکی تایید کند، حتما محدودیت در مدارس را اعمال می کنیم.

سید علی آقازاده ۱۵ آبانماه ۱۴۰۰ در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی، اظهار کرد: اگر امروز شاهد این عملکرد نسبتا موفق و قابل دفاع هستیم، حاصل تلاش و همکاری همه دستگاه های مرتبط و ستاد کرونای استان است که با حمایت و همکاری همیشگی مردم روند مقابله ای را دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از کادر بهداشت و درمان استان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، گفت: از شهردار اراک می خواهیم که مدیریت بیماری کرونا در اراک را به دست گیرد، به دلیل جابجایی های مدیریت در شهرداری اراک و مشکلات متعدد این کلانشهر، نیازمند نگاه ویژه شهرداری اراک در حوزه مقابله با کرونا به ویژه در اماکن عمومی هستیم و باید اتاق اصناف در کنار شهرداری رعایت پروتکل ها را با جدیت دنبال کند.

آقازاده با اشاره به حضور ۴ ساله خود در استان مرکزی، تصریح کرد: خوشحالم که در این مدت اتفاقات خوبی در حوزه مقابله با کرونا، رفع مشکلات صنعت، تولید و اقتصاد رخ داد و می توان پرونده خوبی را برای استان ترسیم کرد، هرچند که اهداف و برنامه ها به دلیل مشکلات عدیده به صورت کامل محقق نشد، اما تمام بضاعت و توانمندی ها به کار گرفته شد و نماینده ولی فقیه در استان نیز پشتیبانی خوبی از تیم مدیریتی استان داشت.

وی با اشاره به برگزاری ۱۱۶ جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در طول ۲۰ ماهه اخیر، برگزاری این تعداد جلسه را نشان از عزم جدی برای مقابله با کرونا دانست.

آقازاده تاکید کرد: اگر صحبت فرماندار کمیجان مبنی بر افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در بین دانش آموزان و کادر مدارس، درست باشد می توانیم با اختیارات ستاد کرونای استان، نسبت به اعمال محدودیت در فعالیت مدارس کمیجان تصمیم گیری کنیم.

وی با بیان اینکه اگر ساده انگاری شکل گیرد، شهرستانی که بیشترین ضریب واکسیناسیون هم داشته باشد، حتما در وضعیت قرمز قرار می گیرد، گفت: باید با این ساده انگاری به هر شکل ممکن مقابله کرد و در خصوص اعمال محدودیت های کرونایی برای کلاس های مدارس، استان اختیار تصمیم گیری دارد و اگر دانشگاه علوم پزشکی تایید کند، حتما محدودیت در مدارس را اعمال می کنیم.

آقازاده در پایان بیان کرد: برای استاندار جدید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در کار بسیار بزرگ پیش رو دستاوردهای قابل دفاع را کسب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کرونا در ایران استان مرکزی مدرسه اعمال محدودیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد

استاندار خراسان شمالی حج را یک کنگره عظیم جهانی دانست و گفت: رفتار و منش زائران ایرانی باید در حج الگو باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع خراسان شمالی اظهار کرد: زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند، لذا حضور، اعمال و کردار زائران بیانگر شخصیت آن‌ها در جمهوری اسلامی است.

وی افزود: آموزش‌های زائران قبل از انجام حج تمتع موجبات آرامش آنها در اجرای اعمال حج خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی از حج به عنوان کنگره عظیم جهانی یاد کرد و بیان داشت: در این کنگره از سرتاسر جهان با هر زبان و فرهنگی ورود پیدا می‌کنند، اما در قالب یک فرهنگ و فارغ از هر نوع ژستی اعمال خود را انجام می‌دهند.

حسین‌نژاد گفت: تمام زائران در یک لباس مشترک و به دور از غرور حرکت عظیمی را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: اعمال حج درس‌های بزرگی را در دنیایی از معرفت و آئین‌ها به زائران خواهد داد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام حرکات و اقدامات زائران باید الگو باشد، روی داشتن نظم و انضباط به عنوان یک ضرورت برای زائران جمهوری اسلامی تاکید کرد.

کد خبر 750451

دیگر خبرها

  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران