Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:05:25 GMT

دانش‌آموزان دبستانی از اول آذر به مدرسه می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۶۳۰۲

دانش‌آموزان دبستانی از اول آذر به مدرسه می‌روند

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از مجوز بازگشایی مدارس ابتدایی از اول آذرماه خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز اولین گروه از دانش‌آموزان یعنی دوره متوسطه دوم به مدارس رفتند و مدارس براساس الگویی که طراحی کردند، ظرفیت‌های موجود برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانش‌آموزان را در یک تا سه گروه برای آموزش حضوری دعوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از رئیس جمهور که بیشترین  دغدغه را برای بازگشایی مدارس دارند، تشکر می‌کنم و با همراهی ستاد ملی کرونا  مجوز بازگشایی مدارس ابتدایی را دریافت کردیم و از اول آذر دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و ابتدایی به صورت حضوری به مدرسه خواهند رفت.

همچنین علیرضا کمره‌ای سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: شرایط متفاوتی را در بازگشایی‌ مدارس داریم و یکی از مسائل اساسی فاصله‌گذاری اجتماعی است بنابراین ممکن است برخی مدارس، دانش‌آموزان را گروه‌بندی کنند و در روزهای مختلف در مدرسه حاضر شوند که روز و ساعت حضور توسط مدارس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: مسائل بهداشتی باید از سوی مدیران مدارس دقیق رعایت شود، تهویه کلاس‌های درس و فاصله‌گذاری اجتماعی بسیار مهم است؛ آموزش تا زمانی که شرایط کرونا وجود دارد به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی است اما اگر تراکم جمعیت در کلاس درس زیاد نباشد، مدارس می‌توانند تمام روزهای هفته را آموزش حضوری داشته باشند.

بازگشایی مدارس کم رمق در روز نخستمدارس ابتدایی بازگشایی می‌شوند/ تصمیم‌گیری نهایی روز شنبه در ستاد کروناشرط ورود به مدارس تزریق دو دوز واکسن/پنجره کلاس‌های درس باید باز باشدمدارس تا چه اندازه آماده بازگشایی‌اند؟/ درهای دبستان‌ها به روی دانش‌آموزان بسته می‌ماند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا کاظمی دبستان دانش آموزان مدارس دولتی علیرضا کاظمی دبستان دانش آموزان مدارس دولتی بازگشایی مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند