Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد که تعداد دکل‌های نفت و گاز آمریکا برای دومین هفته پیاپی افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد که در پی رسیدن قیمت نفت به بالاترین رقم در نزدیک به 7 سال اخیر و به‌دنبال آن افزایش فعالیت شرکت‌های حفاری، تعداد دکل‌های نفت و گاز آمریکا برای دومین هفته پیاپی افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیکرهیوز در گزارش روز جمعه (14 آبان‌ماه) خود آورده است که مجموع دکل‌های حفاری آمریکا در این هفته نسبت به هفته پیش از آن با 6 دستگاه افزایش به 550 دستگاه رسید.
بر اساس این گزارش، مجموع دکل‌های آمریکا، نسبت به‌ مدت مشابه پارسال، 250 دستگاه، یعنی 83 درصد بیشتر بود.
مجموع دکل‌های نفتی آمریکا در هفته منتهی به پنجم نوامبر (جمعه، 14 آبان‌ماه) نسبت به هفته پیش از آن 6 دستگاه افزایش یافت و به 450 دستگاه رسید، در حالی که شمار دکل‌های گازی تغییری نکرد و همچنان 100 دستگاه بود.
شمار دکل‌های حفاری نفت در آمریکا شاخصی برای پیش‌بینی تولید نفت این کشور در آینده و مورد توجه فعالان بازار نفت است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دکل های نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر افزایش یافت.

این وزارتخانه همچنین افزود که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شده است که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر زخمی شدند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه، پیکرهای شماری از شهدا هنوز زیر آوار و در خیابان ها انباشته شده است و هلال احمر و نیروهای دفاع مدنی از دسترسی به مجروحان و نجات آنها ناتوان هستند.

کد خبر 6095746

دیگر خبرها

  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2هزار نفر رسید
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان