Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران ، تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ روسیه سه شنبه گذشته در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا در تورین ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ شکست سنگینی را متحمل شد. گل دوم زنیت در این بازی توسط سردار آزمون مهاجم ایرانی این تیم به ثمر رسید.



آزمون در آخرین سال خود با تیم زنیت به سر می‌برد و به احتمال زیاد در تابستان امسال از این تیم جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه زنیت هنوز نتوانسته بحث ترانسفر این بازیکن و درآمدزایی از او را عملی کند.



در یکی، دو سال اخیر بارها خبرهای مختلفی از علاقه باشگاه‌های اروپایی از جمله میلان، رم، آرسنال، ناپولی، فیورنتینا، لورکوزن، لیون و… به سردار آزمون منتشر شده است اما تاکنون این خبرها در حد همان شایعه باقی مانده و رنگ واقعیت به خود نگرفته است.



سردار آزمون؛ از تکذیب آاس رم ایتالیا تا اصرار باشگاه لیون فرانسه

با نزدیک شدن به پایان قرارداد آزمون و زنیت، بار دیگر تلاش باشگاه‌های اروپایی برای متقاعد کردن مهاجم تیم ملی ایران شدت گرفته است؛ از جمله باشگاه لیون فرانسه که تا همین هفته گذشته آزمون را در اولویت خریدهایش قرار داده بود.



آاس رم ایتالیا هم یکی از مشتریان آزمون در تابستان گذشته بود که ظاهراً به دلیل مبلغ بالای رضایتنامه که از سوی زنیت مطرح شده بود (این مبلغ حدود ۲۵ میلیون یورو تخمین زده می‌شود) انتقال به این تیم ایتالیایی هم منتفی شد.

با این حال خبرهای علاقه به آزمون از سوی باشگاه رم هنوز به پایان نرسیده است. Tuttomercatowebرسانه ایتالیایی خبر داد نمایندگان باشگاه آاس رم و همچنین فیورنتینا در جریان بازی یوونتوس با زنیت در ورزشگاه شهر تورین حاضر شدند تا عملکرد آزمون را از نزدیک زیر نظر بگیرند.



انتشار این خبر بازتاب گسترده‌ای در روسیه و ایتالیا به همراه داشت و باعث شد باشگاه آاس رم به آن واکنش نشان بدهد. «تیاگو پینتو» مدیر ورزشی باشگاه رم چند روز پیش تاکید کرد که این خبرها صحت ندارد. پینتو گفت: ما علاقه‌ای به جذب آزمون نداریم و این یک خبر جعلی است.



این در حالی است که به موازات تکذیب باشگاه آ. اس رم، باشگاه لیون فرانسه همچنان پیگیر خرید آزمون است. نشریه فرانسوی اکیپ خبر داد لیون قصد دارد آزمون را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد چرا که چند مهاجم این تیم راهی مسابقات جام ملت‌های آفریقا می‌شوند و خط حمله این تیم با کمبود مهاجم گلزن مواجه خواهد شد.



موضوعی که نشریه اکیپ مطرح کرده، بحث ای جنت سردار آزمون است که به دلیل تغییر ای جنت، ممکن است این انتقال نهایی شود. از سوی دیگر، «خسوس کرونا» بازیکن تیم پورتو و همبازی مهدی طارمی هم از دیگر گزینه‌های باشگاه لیون است و باید دید در نهایت باشگاه زنیت روسیه چه تصمیمی در قبال انتقال مهاجم ایرانی خود می‌گیرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا سردار آزمون باشگاه لیون آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان

سجاد عبیدی پور سرپرست روابط عمومی شرکت حریر خوزستان خبر منتشر شده در یکی از رسانه های محلی مبنی بر اخراج کارگران این شرکت را فاقد صحت دانست و گفت: خبر انتشار شده در رسانه های محلی مبنی بر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان به هیچ وجه صحت ندارد و چنین اخبار کذبی باید از سوی مراجع نظارتی پیگیری که با انتشار اینگونه شایعات جو روانی منفی ایجاد نشود.

او می‌گوید: ۴۷ نفر نیروهای روز مزدی جذب شده در سالهای گذشته در دوره مدیریت جدید شرکت حریر خوزستان جناب آقای غمگین مدیرعامل حریر علاوه بر اینکه هیچ کدام آنها اخراج نشده بلکه بصورت ویژه پیگیر تبدیل وضعیت آنها هستند.

سرپرست روابط عمومی شرکت حریر خوزستان افزود: پس از پیگیری ها و تلاش‌های فراوان مدیر عامل شرکت حریر خوزستان، بزودی تعداد 25 نفر از نیروهای روزمزدی این شرکت تبدیل وضعیت (قراردادی) خواهندشد. 

عبیدی پور ادامه داد: مدیر عامل شرکت حریر خوزستان با حمایت‌های نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستند که مابقی نیروهای روزمزدی این شرکت را هم تبدیل وضعیت کنند.

به گفته او مدیرعامل شرکت حریر خوزستان در مدت کمتر چهارماه که در این شرکت حضور دارد، علاوه بر سروسامان دادند به وضعیت شرکت همزمان اجرای طرح‌های توسعه ای را در دستور کار خود قرار داده است. که خداروشکر پس از پیگیری های فراوان مجوز طرح کانورت را توانست برای حریر خوزستان اخذ کند که با اجرای آن شاهد اشتغالزایی ۳۰ نفر از جوانان بومی خواهیم بود.

سرپرست روابط عمومی حریر خوزستان گفت: این تلاشها و پیگیری‌های مدیرعامل جهادی شرکت حریر خوزستان نشان می دهد که علاوه بر اینکه هیچ کارگری نباید اخراج شود بلکه باید شاهد اشتغالزایی بیشتر در شرکت حریر خوزستان باشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: قویا هرگونه اخراج را از مجموعه حریر خوزستان از دی ماه ۱۴۰۲ که غمگین بعنوان مدیرعامل شروع بکار کردند علیرغم مشکلات عدیده رد میکنیم و تا نگارش این تکذیبه هر ۴۷ نفر کارگر رومزد بر سرکار خود حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرش را با این ارائه این سند تکذیب کرد + عکس
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد
  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • بانک مرکزی رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم را تکذیب کرد
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس