Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در جلسه امروز ستاد مقابله با بیماری کرونا موارد مهمی از قبیل تقویت طرح شهید سلیمانی، کنترل، قرنطینه بیماریابی و افزایش سطح نظارت‌ها به ویژه بر اماکن و اصناف مورد تاکید ستاد قرار گرفت.

وی بیان داشت: آنچه واضح و مسلم است علاوه بر تزریق واکسن، هرگاه پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شد تعداد مبتلایان کاهش یافته و رنگ بندی شهرها نیز مطلوب می‌شود و عکس این موضوع نیز در بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی کاملاً صادق است که از هم استانی‌ها می‌خواهیم با در نظر گرفتن شکنندگی شرایط، نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار لرستان ادامه داد: در شرایط کنونی وضعیت شهرستان پلدختر به لحاظ کرونا قرمز است که در این رابطه تاکید شد مدارس شهرستان به صورت مجازی به فعالیت خود ادامه دهند، همچنین شهرهای خرم آباد، الیگودرز و الشتر نیز در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

ثمینی یادآور شد: آن دسته از افرادی که تاکنون موفق به دریافت واکسن کرونا نشده‌اند، لازم است با مراجعه به مراکز مشخص شده نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا علاوه بر کادر درمان، افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای یا خاص هستند با لحاظ فاصله زمانی چهار ماهه از تزریق دوز دوم واکسن، می‌توانند نسبت به تزریق دوز سوم اقدام کنند.

معاون استاندار لرستان گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا شهرهای استان وارد وضعیت قرمز کرونا نشوند اما در صورت وقوع این اتفاق، بنابر قانون عمل خواهد شد و فعالیت‌های آموزشی به ویژه در مدارس سطح استان از حالت حضوری به غیر حضوری و مجازی، با هدف حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان تغییر خواهد یافت.

کد خبر 5345157

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری لرستان محمود ثمینی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر عکس استانها استانداری سمنان سفر استانی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا استکبار ستیزی بارش باران گرگان راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر اسدی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان که به منظور ارتقا و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه انجام شد، بر اهمیت صلح و سازش و نقش ستاد ملی صبر در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: استقبال مردم استان از ایده‌ها و طرح‌های ستاد ملی صبر بسیار پر رنگ بوده و مردم به صورت خودجوش برای حل اختلاف به صلحیاران مراجعه می‌کنند.

معاون حل اختلاف دادگستری کردستان مراجعه مردم به صلحیاران را در صلح و سازش بسیاری از دعاوی موثر دانست و اعلام کرد: مردم با مراجعه به صلح یاران زمینه سازش در مورد شکابات خود را فراهم کرده‌اند.

اسدی به برنامه‌های ستاد ملی صبر در استان‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: از برنامه‌های ستاد ملی صبر تشکیل هیات‌های صلح در مساجد و تکایا و جذب افراد توانمند و ساماندهی صلحیاران است.

وی اضافه کرد: این مهم تا ساماندهی و تشکیل هیات‌های صلح در تمامی مساجد و اماکن مقدسه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092631

دیگر خبرها

  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور