Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@18:34:26 GMT

ربات ایرانی که بازیکنان را تمرین می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۶۷۶۸

ربات ایرانی که بازیکنان را تمرین می‌دهد

مدیر عامل یک استارت آپ گفت: دستگاه کمک دست و کاربردی برای مربیان فوتبال در تمرین‌های سخت برای اولین بار در کشور ساخته شد.

به گزارش مشرق، مهدی برهمند مدیر عامل یک استارت آپ، با اشاره به دستگاه توپ شوت کن فوتبال اظهار کرد: دستگاه توپ شوت کن فوتبال، وسیله‌ای برای ارسال توپ به سمت دروازه بان بوده و بیشتر برای تمرین دادن دروازه بان  به کار می‌رود و یک ابزار مناسب برای مربیان گولری است این دستگاه در تمرین‌های تیمی هم کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کره شمالی برای آموزش از ربات‌ها کمک می‌گیرد

او افزود: دستگاه توپ شوت کن فوتبال، توپ را با سرعت صفر تا ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت پرتاب کند چرا که شدت پرتاب قابل تنظیم بوده و می‌تواند کات‌های چپ، راست، بالا و پایین را به توپ بدهد این دستگاه دارای ۵ حافظه بوده و با باتری کار می‌کند که قابل شارژ است و می‌تواند تا ۶ ساعت این باتری را حفظ کند.

مدیر عامل این استارت آپ با اشاره به ویژگی‌های دستگاه توپ شوت کن فوتبال بیان کرد: این دستگاه قابل حمل بوده و هنگام استفاده از آن نه توپ آسیب میبیند نه برای چمن اتفاقی می‌افتد. مربیان گولری از این دستگاه استقبال بسیاری کردند، زیرا به عنوان یک کمک دست برای آن‌ها است.

او اظهار کرد: از دستگاه توپ شوت کن فوتبال، در آکادمی‌های دروازه بانی، مدارس فوتبال و باشگاه‌های فوتبال در رده‌های سنی نوجوان تا به بزرگ سال استفاده می‌شود.

برهمند گفت: شرکت‌هایی که به این فناوری دست یافتند ایتالیا، چین و آمریکا هستند بعد از این سه کشور ایران نیز به فناوری ساخت این محصول دست یافت؛  از دستگاه توپ شوت کن فوتبال در حال حاضر در برخی از باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال و آکادمی‌ها استفاده می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان ربات ساخت ایران تمرین فناوری دستگاه توپ شوت کن فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود

طی مراسمی با حضور مدیران عامل ۳ شرکت کشتی‌سازی داخلی تفاهمنامه ایجاد کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی امضا شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی مراسمی با حضور مدیران عامل 3 شرکت کشتی‌سازی داخلی تفاهمنامه ایجاد کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی امضا شد.

بر این اساس قرار است با مشارکت کشتی‌سازی صدرا، ایزو ایکو و دریابندر و هولدینگ لجستیک غدیر، کنسرسیوم ساخت کشتی‌های تمام ایرانی ایجاد شود.

مدیر عامل صدرا در حاشیه امضای این تفاهمنامه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: با تشکیل کنسرسیوم زیرساخت‌های کشور در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار ساخت کشتی به صورت حداکثری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. یکی از برکات تشکیل این کنسرسیوم این است که با تجمیع ظرفیت‌ها، نیازمندی‌های کشور را برطرف خواهیم کرد.

علیپور افزود: بر این اساس از بهره‌برداران انتظار داریم از ظرفیت کنسرسیوم مذکور حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه صدرا با کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش قراردادی دارد گفت: در حال حاضر با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قراردادی برای ساخت 4 کشتی با ظرفیت 3500 و 5000 تن را داریم.

مدیر عامل کشتی‌سازی صدرا ادامه داد: کشتی‌های 5 هزار تنی از نوع شناورهای رورو هستند که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال دو فروند را به آنها تحویل بدهیم.

علیپور یادآور شد: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل آن به ما قول دادند که در صورت تحویل اولین کشتی بلافاصله قرارداد سفارش دو فروند کشتی دیگر را امضا کنیم.

وی در خصوص شرکت ملی نفتکش نیز گفت: تاکنون موفق نشده‌ایم با این شرکت قراردادی امضا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر