Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده ظهر امروز ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: با مشارکت خوب مردم در رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون امروز استان مرکزی عملکرد نسبتا رضایت‌بخشی در بحث مبارزه با کرونا دارد.

وی تصریح کرد: روند مقابله‌ای با کرونا در استان روند قابل قبولی است که حاصل تلاش و همکاری مردم و دستگاه‌های مرتبط و ستاد کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  استاندار مرکزی بیان داشت: به منظور مقابله با کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون هماهنگی خوبی بین بخش‌های دولتی و مردمی صورت گرفت و شاهد بودیم موج‌های مختلف بیماری کرونا با کمترین مخاطرات کنترل و مهار شد که جا دارد این فرصت از کادر بهداشت و درمان که در این مدت سختی‌ها و فشارهای زیادی را تحمل کردند تشکر و قدردانی کنیم.

 آقازاده گفت: مدیریت شهری در بحث کنترل کرونا نقش به سزایی دارد که می‌طلبد مدیریت جدید شهری نگاه ویژه‌ای برای مقابله با کرونا داشته و این مهم را از طریق نظارت و کنترل اماکن عمومی پیگیری کند.

وی بیان کرد: در خصوص اعمال محدودیت های کرونایی برای مدارس از آنجا که استان اختیار تصمیم گیری دارد چنانچه دانشگاه علوم پزشکی تایید کند، محدودیت در مدارس اعمال خواهد شد.

 بازگشایی مداس طبق چک لیست الزامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی نیز گفت: همه کارمندان باید به بحث واکسیناسیون توجه جدی داشته باشند، در غیر این صورت حق ورود به محل کارشان را ندارند و پرونده آنان خارج نوبت از رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع می‌شود.

بهروز اکرمی افزود: بازگشایی مداس طبق چک لیست و توسط دانشگاه علوم پزشکی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است و باید واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان  با جدیت بیشتری دنبال شود.

دریافت وجه نقد در بخش حمل و نقل عمومی 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی نیز از کاهش امار استفاده از ماسک در بخش اصناف خبر داد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه اصناف به درستی صورت نمی‌گیرد.

محسن خیرمند همچنین از دریافت وجه نقد در بخش حمل و نقل عمومی به شدت گله کرد.

کمیجان ضعیف‌ترین شهرستان در انجام واکسیناسیون است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت:  در بین شهرستان‌های استان کمیجان با ایمن‌سازی جمعیت هدف به‌ صورت ۸۰ درصد تزریق واکسن نوبت اول و ۵۴ درصد نوبت دوم ضعیف‌ترین شهرستان در انجام واکسیناسیون است. 

 سیدمحد جمالیان افزود: بر اساس تازه‌ترین آمار در ۴۸ ساعت گذشته  ۱۹۰ مورد جدید ابتلا در استان شناسایی و ۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

 به گفته وی هم اکنون اراک،ساوه، محلات و خمین در وضعیت نارنجی، زرندیه، فراهان،کمیجان، آشتیان، خنداب، شازند و دلیجان  در وضعیت زرد  و تفرش در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مدارس محدودیت استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف خط قرمز‌ها و تسهیل در فرآیند صدور مجوز نشریات دانشجویی / بودجه مجزایی برای حمایت نداریم+ فیلم

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت:فرآیند‌های صدور مجوز‌ها تسهیل شده، خط قرمز‌های خود ساخته برداشته شده، چون خیلی از این خط قرمز‌ها واقعا نه خط قرمزی است که در آیین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و نه ابلاغیه از وزارت علوم است.

عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: حدود ۴ هزار نشریه حوزه آموزش عالی به صورت مشخص وزارت علوم در حوزه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مسئولیت اجتماعی، علمی فعالیت می‌کنند.

جشنواره نشریات فرصتی است برای اینکه افق فعالیت نشریات و رسانه را در داخل دانشگاه مشخص کنیم و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم و کمک کنیم که نقاط ضعف‌ها برطرف شود و نقاط قوت‌ها تقویت شود و در دوسال اخیر شاهد رونق فعالیت‌های دانشجویی در این هستیم.

وی افزود: معتقدیم که اگر چه حوزه فعالیت نشریات دانشجویی رونق خوبی پیدا کرده، اما باید این را چند برابر کرد و به هر مجموعه‌ای فرصت داد که افکار رو اندیشه‌ها را ارائه دهند و در بوته نقد گذاشته شوند. ما معتقدیم که نماد عقلانیت و مدنیت، رکن اصلی نهضت آزاد اندیشی در دانشگاه ها نشریات هستند.


کلانتری در خصوص حمایت وزارت علوم در حوزه نشریات گفت:نامه‌هایی که ابلاغیه‌های حمایتی داشتند را برای دانشگاه‌ها داشتیم به طور مشخص در اجلاس روسای دانشگاه حمایت از نشریات مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون فرهنگی وزارت علوم خاطرنشان کرد: واقعیت امر این است که ما هنوز در حوزه فرهنگی آموزش عالی دانشگاه‌ها ردیف‌های مجزا بودجه‌ای نداریم که بخواهیم بودجه مستقلی را برای نشریات تدارک ببینیم. این مطالبه‌ای است که دانشجویان همواره از وزارت علوم دارند که مطالبه به حقی است، اما سیاست این است که ردیف‌های بودجه را تلفیق کنند.

وی در خصوص حمایت از نشریات دانشجویی افزود: فرآیند‌های صدور مجوز‌ها تسهیل شده، خط قرمز‌های خود ساخته برداشته شده، چون خیلی از این خط قرمز‌ها واقعا نه خط قرمزی است که در آیین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و نه ابلاغیه از وزارت علوم است. برنامه‌های توانمند ساز برای نشریات داریم و خواهیم داشت.

کلانتری یادآور شد: امیدواریم بودجه فرهنگی در سال جاری یک ردیف مشخص داشته باشد که روسای دانشگاه‌ها بتوانند در این حوزه هزینه کنند تا زمانی بودجه فرهنگی مستقل نشود مسائل و مشکلات حوزه فرهنگی رفع نخواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران
  • شمار زیادی از دانشگاه‎های مرکزی محدودیت پذیرش دانشجو دارند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • حذف خط قرمز‌ها و تسهیل در فرآیند صدور مجوز نشریات دانشجویی / بودجه مجزایی برای حمایت نداریم+ فیلم
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر