Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@16:39:27 GMT

هرویه میلیچ از جان استقلال چه می‌خواهد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۶۸۲۷

پرونده مطالبات هرویه، بازیکن کروات سابق تیم فوتبال استقلال به یکی از چالش‌های مهم کادر مدیریت جدید باشگاه استقلال تبدیل شده است. میلیچ با وجود گذشت ماه‌ها از جدایی‌اش از استقلال همچنان شکایت رسمی‌ای بابت دریافت مطالباتش نکرده است و میلیچ هم از همان ابتدا تمایل خود را برای مذاکره با مدیران باشگاه استقلال نشان داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیچ با وجود گذشت ماه‌ها از جدایی‌اش از استقلال همچنان شکایت رسمی‌ای بابت دریافت مطالباتش نکرده است. این بازیکن همچنین تصمیمی برای آینده خود نگرفته است تا به نظر برسد شرایط این بازیکن برای آینده خود همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این بازیکن کروات در خصوص مطالباتش جمعه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: دوست نزدیکم که در ایران است دو بار به باشگاه مراجعه کرده و راجع به این موضوع دو جلسه برگزار شد و صحبت هایی شد ولی هیچ توافقی به صورت رسمی انجام نشد و نامه ای برای من ارسال نشد. نمی خواهم راجع به اعداد و ارقام صحبت کنم اما باشگاه به خوبی در مورد جرایم و پاداش ها می‌داند ولی تاکنون به بهانه های مختلف امتناع کرده‌اند. تا جایی که می‌شد من درک کردم و با باشگاه کنار آمدم. من مدام با تیم راه آمدم و نشان می‌دادند که می‌خواهند با من توافق کنند ولی در عمل اتفاقی رخ نمی‌دهد و شاید من در نهایت مجبور شوم به سراغ فیفا بروم و از آنجا کمک بخواهم.

بر اساس پیگیری‌های ایسنا از یک منبع آگاه در باشگاه استقلال، هرویه میلیچ کل مبلغ قرارداد خود را که ۴۰۰ هزار دلار بود از باشگاه استقلال دریافت کرده است. در حال حاضر مساله‌ای که میلیچ می‌خواهد برای آن سراغ فیفا برود، بحث مبالغ مورد نظر این بازیکن در خصوص پرداخت خسارت‌های تاخیر مطالباتش است.

گفته می‌شود باشگاه استقلال به دنبال این است تا بتواند در خصوص این بدهی با هرویه میلیچ مذاکرات لازم را انجام دهد تا کار به فیفا نکشد اما اگر این بازیکن بخواهد در خصوص این مطالبات هفته آینده به فیفا شکایت کند، باید منتظر حکم فیفا بود تا مشخص شود باشگاه استقلال چه مبلغ دیگری را باید به میلیچ پرداخت کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران مهاباد مذاکرات وین هرویه میلیچ استقلال فیفا بدهی استقلال ربیع الاول طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران مهاباد مذاکرات وین باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)

به گزارش ورزش سه،هفته های پایانی لیگ به دلیل حساسیت بالا و فشردگی جدول مسابقات با استرس زیادی همراه است و یک اصطلاح در فوتبال وجود دارد که می‌گویند دروازه ها کوچک می‌شود، ابولفضل جلالی در هفته های اخیر عملکرد خیره کننده ای داشته و در سه هفته اخیر چهار پاس گل ارسال کرده و یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده و ادامه درخشش او در بازی‌های باقی مانده برای استقلال اهمیت ویژه ای دارد.

جلالی در تمرینات استقلال با انگیزه و انرژی خاصی حاضر می‌شود و بیش از قبل در حال تلاش کردن است تا رکورد منحصر به فرد را در طول فصل به نام خود ثبت کند و بتواند عنوان فردی گلساز ترین بازیکن لیگ را بالاتر از آلوز پرتغالی به دست آورد و دستاورد بزرگی داشته باشد و علاوه بر آن در مسیر قهرمانی احتمالی استقلال بازیکن تاثیرگذاری باشد.

او در آخرین تمرین استقلال آیتم جالبی را پشت سر گذاشت و با دروازه های کوچک تمرین کرد، همچنین ارسال از جناحین، ضربه به دروازه و استارت های سرعتی جز موارد تمرینی این بازیکن بود تا همه شرایط احتمالی مسابقه را در تمرینات مرور کند و راه های ارسال پاس گل را در شرایط مختلف پشت سر بگذارد و با ذهنی آماده به زمین مسابقه وارد شود.

جلالی تا اینجای فصل 9 پاس گل برای بازیکنان استقلال ارسال کرده و با رکوردی خاص به دنبال افزایش آمار خود خواهد بود، او بالاتر از مدافعان چپ سال‌های گذشته تنها یک پاس گل با علیرضا نیکبخت فاصله دارد تا عنوان بهترین دفاع جپ سال‌های اخیر استقلال را به نام خود کند.

دیگر خبرها

  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶