Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان شعبه آبادان بیمه آسیا در استان خوزستان، از پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال خسارت جعلی جلوگیری کردند. در پی وقوع تصادف یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس در شهر شادگان استان خوزستان، پرونده به منظور پرداخت خسارت از محل بیمه نامه شخص ثالث در شعبه بیمه آسیا شهر آبادان تشکیل شد.
بر اساس این گزارش، پس از تکمیل پرونده، تحقیقات درخصوص این حادثه آغاز شد و با توجه به زمان و مکان حادثه و عدم همخوانی و تطابق محل برخورد، کارشناسان بیمه آسیا پی به جابه جایی وسیله نقلیه تویوتا هایلوکس با یک دستگاه موتور سیکلت فاقد بیمه شخص ثالث در این پرونده بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش می‌افزاید، با تلاش، هوشیاری و پی گیری‌های مکرر و بی وقفه کارشناسان فنی شعبه بیمه آسیا آبادان، لایحه و مدارک و مستندات مستدل به مراجع ذیصلاح قضایی و انتظامی ارائه و بر اساس آن، جابه جایی وسیله نقلیه و راننده مسبب حادثه و نیت سوء این افراد اثبات شد و بدین ترتیب از پرداخت ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خسارت جعلی، جلوگیری به عمل آمد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه آسیا بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد

به گزارش «تابناک»، رضا مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پرونده گرانفروشی واحد آجیل فروشی در شهر زنجان به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد.

مظفری گفت: پرونده این واحد صنفی آجیل و خشکبار با ارزش ۸۳ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۸۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان