Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@22:23:01 GMT

دلیل نبردن استقلال مقابل فجر مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۷۰۱۹

دلیل نبردن استقلال مقابل فجر مشخص شد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم استقلال در هفته چهارم لیگ برتر و در یک بازی سخت و سنگین در هوای بارانی شیراز مقابل فجر این شهر متوقف شد. فرشاد فلاحت زاده درباره دلایل توقف استقلال در شیراز مقابل فجرسپاسی و البته رفتارهایی که از کادر فنی تیم شیرازی لب خط سر زد حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

دلیل توقف استقلال در شیراز پس از سه پیروزی متوالی چه بود؟

فرشاد فلاحت زاده گفت:

من فکر می‌کنم دلیل اصلی اش شرایط بد زمین مسابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تیمی است که فوتبال را روی زمین بازی میکند ولی چمن نامطلوب زمین حافظیه مانع از انجام کارهای تاکتیکی استقلالی‌ها شد و آنها به جز چند موقعیت محدود، فرصت چندانی نداشتند. سازمان لیگ باید نسبت به چنین استادیوم‌هایی که در سطح لیگ برتر نیستند حساسیت بیشتری به خرج بدهد.

روی گلی که استقلال خورد چه کسی را مقصر می‌دانید؟

فرشاد فلاحت زاده گفت:

قطعاً روی ارسال‌ها از نقطه کرنر بازیکنان تیم باید بیش از دروازه‌بان مراقب نفرات حریف باشند. در لحظه ارسال کرنر دو بازیکن استقلال به هیچ وجه روی تیر یک یار حریف را پوشش ندادند و این فرصت ایجاد شد تا استقلال در زمان بدی گل بخورد که دیگر فرصتی برای جبران نداشته باشد. اما یک نکته مهم.

چه نکته‌ای؟

فرشاد فلاحت زاده گفت:

در لیگ برتر و حرفه ای از این قبیل گل‌ها کمتر دیده می‌شود. این سبک گل زدن مخصوص لیگ‌های دسته دو و سه و گاهاً لیگ یک است. اتفاقاتی که در بازی فجر و استقلال رخ داد باعث شد تا من همچنان تیم شیرازی را یک تیم دسته یکی ببینم که هنوز متوجه نشده به لیگ برتر آمده است.

چطور؟

فرشاد فلاحت زاده گفت:

فوتبال بِکش بِکش و شلوغ کاری‌های کنار خط مختص باشگاه‌های دسته یک و زیر گروه است. در لیگ برتر کسی از این کارها نمی‌کند. اگر کادر فنی فجر آن شلوغ بازی‌ها را درنمی‌‎آورد مسابقه پنج دقیقه وقت اضافه نداشت و استقلال برنده می‌شد. البته مربیان استقلال هم باید باهوش تر عمل می‌کردند.

در چه موردی باید باهوش عمل می‌کردند؟

فرشاد فلاحت زاده گفت:

استقلال اصلا رو به ضد فوتبال نیاورد. استقلال در دقیقه ۹۳ بازی مثل دقیقه یک بازی می‌کرد. تیمی که یک گل جلوست باید حفظ توپ کند و دست از بازی هجومی‌بکشد. آن هم در زمین بد حافظیه و هوای بارانی. حسین زاده در دقیقه ۹۴ داشت نفوذ می‌کرد که توپ لو رفت و همان رفت و کرنر شد. استقلال خودش به فجر موقعیت داد و آنها هم که یک تیم دونده، جوان و با انگیزه بودند و می‌خواستند خودی نشان بدهند با تلاش زیاد گل تساوی را زدند تا کادر فنی فجر نتیجه دلخواهش را بگیرد. می‌خواهم بگویم می‌توان در طول یک بازی ۹۰ دقیقه ای برای دقایقی هم زیبا هم بازی نکرد. مربیان استقلال باهوش نبودند تا تیمشان را تشویق به حفظ توپ کنند. اینجاست که بودن یک بزرگتر به تیم نظم می‌دهد.

ضعف مفرط استقلال کجا بود؟

فرشاد فلاحت زاده گفت:

بزرگترین ضعف این تیم، نداشتن یک گرداننده خوب توپ است. استقلال به دو بخش تقسیم شده؛ دفاع و حمله! کسی آن وسط نیست که توپ را از دفاع به حمله یا برعکس منتقل کند. وقتی شما سه تا فوروارد را آن جلو می‌گذارید باید کسی باشد که به آنها توپ بدهد یا نه؟ در چنین شرایطی استقلال به جای بازی با سیستم ۳-۴-۳ با سه دفاع باید با روش ۴ دفاعه بازی کند و قبل از گل زدن به فکر گل نخوردن باشد.‌هافبک‌های فعلی استقلال در دفع توپ و بازیسازی توانمند نیستند. حتی هماهنگ هم نیستند.

این تساوی چه تاثیری در روحیه تیمی استقلال خواهد داشت؟

فرشاد فلاحت زاده گفت:

من فکر می‌کنم با توجه به نزدیک شدن مسابقات دشوار مقابل مدعیان اصلی لیگ این تساوی تلنگر خوبی برای استقلال بود که به موقع به این تیم زده شد تا بیش از پیش روی نقاط ضعف خودش و البته رقبا کار کند. استقلال باید پخته تر عمل کند چون حریفانی مانند گل گهر، پرسپولیس و سپاهان با این قبیل تیم‌ها تفاوت دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال فرشاد فلاحت زاده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد

به گزارش همشهری آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطاهای شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.

کد خبر 847373 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است