Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی، روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری افزود: تغییر مدیران، مصداقی برای انرژی مضاعف، اوج گیری بیشتر و حرکت مناسب‌تر است.

وی ادامه داد: باید از دانش و تجربیات مدیران پیشین استفاده کنیم و به دانش و تجربیات خود بیافزاییم.

استاندار اصفهان اظهار داشت: مدیران جدید این مجموعه باید با تجدید قوا، همه توان خود را وارد میدان کنند و با توجه به وضعیت کنونی و شرایط منطقه برای رشد و پیشرفت استان، تمام تلاش خویش را بکار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه ما به جمهوری اسلامی و این نظام مدیون هستیم، اضافه کرد: باید با نگاه رو به جلو و برای توسعه و پیشرفت مجموعه، از تجربیات و دانش مدیران قبلی و نسل‌های پیشین استفاده کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سازمان‌های پویا و فعال از مدیرانی با مهارت‌های ذهنی و ادراکی، مهارت‌های انسانی و مهارت‌های فنی بالا برخوردارند.   

وی اظهار داشت: امروز تعلق سازمانی در بین پرسنل وزارت کشور، استانداری و فرمانداری‌ها کم شده است و این مساله، عارضه و درد بزرگی برای این مجموعه محسوب می‌شود.

استاندار اصفهان با بیان‌اینکه بهبود شرایط کیفی زندگی و معیشت پرسنل وزارت کشور و استانداری باید در اولویت کارهای مسوولان قرار گیرد، یادآور شد: همه افراد مسوول در این سازمان باید در قبال افزایش کیفیت زندگی و معیشت این افراد دغدغه داشته باشند.

وی افزود: باید برای افزایش تعلق سازمانی در وزارت کشور و استانداری و فرمانداری‌ها تلاش کنیم.

مرتضوی با بیان اینکه مسوولیتی که امروز بر عهده هر کدام از ما واگذار شده، لطف خداست، تصریح کرد: باید از این فرصتی که خدا به ما داده است به نحو مطلوب و شایسته استفاده کنیم و نباید در کار و وظیفه‌ای که بر عهده داریم، کوتاهی کنیم.

 در پایان این مراسم از ایوب درویشی تجلیل شد و مصطفی خضری بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان منصوب شد.

درویشی از فروردین سال ۹۸ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان را بر عهده داشت.
استانداری اصفهان دارای چهار معاونت 'سیاسی، امنیتی و اجتماعی'، 'توسعه مدیریت و منابع انسانی'، 'امور اقتصادی' و 'هماهنگی امور عمرانی' است.

برچسب‌ها مراسم معارفه اصفهان استانداری اصفهان مراسم تکریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم معارفه اصفهان استانداری اصفهان مراسم معارفه اصفهان استانداری اصفهان مراسم تکریم استانداری اصفهان مدیریت و منابع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی

محمدعلی آخوندی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر در استان علاوه بر شهرستان زیرکوه بارندگی‌های شدیدی را در دیگر شهرستان‌های استان از جمله نهبندان شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه روستاهای زیادی در سطح استان درگیر خسارت ناشی از این بارندگی‌ها شدند، اضافه کرد: بارش‌ها و سیل ناشی از آن به تمام بخش‌های زیرساختی در استان خسارت وارد ساخته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بیشترین خسارات به بخش ایل راه‌ها و راه‌های روستایی، ابنیه ها و آب نماها بوده است.

آخوندی با اشاره به اینکه خسارت به زیرساخت‌های آب، برق و حتی به زیرساخت‌های مخابرات نیز وجود داشته است، یادآور شد: همچنین یکی دیگر از بخش‌هایی که بیشترین خسارت را داشته بخش کشاورزی شامل کانال‌های کشاورزی، باغات و قنوات بوده است.

وی از ارائه گزارش اولیه این خسارات به سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد و گفت: جمع بندی اولیه از خسارت‌های ناشی از سیل در استان صورت گرفته و به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی افزود: از هم اکنون برآورد خسارات ناشی از سیل در نقاط مختلف استان توسط دستگاه‌های مربوطه و با هماهنگی فرمانداری‌های سطح استان در حال انجام بوده که جمع بندی آن به مدیریت بحران استان ارسال تا پیگیری برای جذب اعتبارات و جبران خسارات ناشی از سیل انجام شود.

آخوندی اضافه کرد: خسارت در بخش‌های خانگی نیز علی رغم اینکه گسترده نبوده وجود داشته که اقدامات لازم توسط دستگاه‌های خدمات رسان برای اسکان سیل زده‌ها و همچنین توزیع بسته‌های غذایی و لوازم مورد نیاز صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اکیپ‌هایی برای ارزیابی مناطق سیل زده در حال فعالیت هستند، بیان داشت: هر چند حدود دو هفته برای برآورد خسارت زمان وجود دارد اما اقدامات لازم از هم اکنون آغاز شده تا زودتر به نتیجه برسد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه از زمان بارندگی‌ها عملیات بازگشایی راه‌ها و بعد از آن بازسازی آنها در مناطقی مشکل وجود دارد شروع شده است، تصریح کرد: امیدواریم با جذب به موقع اعتبارات این اقدامات تسریع یابد.

آخوندی اضافه کرد: با توجه به شرایط مربوط به بارندگی‌ها بیشترین خسارت در زیرکوه و بیشترین بخش آسیب دیده مربوط به راه‌ها و ایل راه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در زمان وقوع این بحران تمام مردم و دهیاران و دستگاه‌های مربوطه پای کار بوده‌اند، یادآور شد: دنبال این هستیم که کارهای عمومی، اصلی و اولویت دار را دستگاه‌ها انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از رسانه‌ها خواست تا بازتاب خوبی از حجم خسارات وارده به استان ناشی از بارندگی‌های اخیر داشته باشند تا این انعکاس مناسب بتواند در جذب اعتبارات به استان کمک کننده باشد.

کد خبر 6089565

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود