Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد فرخ، اولین مهمان قسمت دوم برنامه احوالپرسی بود که بر نقش موسیقی در حال مردم تاکید کرد و گفت: «موسیقی نقش مهمی در خوب کردن حال مردم دارد. موسیقی می‌تواند تنهایی آدم‌ها را پر کند، افسردگی‌ها را بهبود دهد و حال خوب و آرامش به مردم هدیه بدهد.»

 دومین قسمت برنامه «احوالپرسی»، پنجشنبه شب، با تبریک روز دانش‌آموز و تقدیر از همه علم‌آموزان شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد فرخ، خواننده جوان کشورمان، اولین مهمان این قسمت از این برنامه با اجرای مسعود روشن‌پژوه بود. او در صحبت‌هایش بر نقش موسیقی در حال مردم تاکید کرد و گفت: «موسیقی نقش مهمی در خوب کردن حال مردم دارد. موسیقی می‌تواند تنهایی آدم‌ها را پر کند، افسردگی‌ها را بهبود دهد و حال خوب و آرامش به مردم هدیه بدهد.»

او ادامه داد:«به نظر من موسیقی حتی زمان‌هایی که افراد می خواهند تصمیمات مهم زندگی‌شان را بگیرند می‌تواند کنار آنها باشد. من همیشه عاشق موسیقی بودم و هستم. موسیقی رنگ زندگی است و من مطمئنم همه مردم طرفدار آن هستند.»

این خواننده شیرازی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت ابتدا می‌خواسته فوتبالیست بشود و گفت:«من قرار بود فوتبالیست بشوم و بسیار هم بازی‌ام خوب بود. آن زمان ما آبادان زندگی می‌کردیم و من به تیم منتخب نوجوانان هم راه پیدا کردم. تا اینکه با یکی از دوستان برادرم که گیتار می‌زد آشنا شدم و متوجه علاقه جدی‌ام به موسیقی شدم. بعد از آن ساز گرفتم و همین مسیر را ادامه دادم.»

فرخ ادامه داد:«به نظر من هر انسانی برای یک کاری ساخته شده است. من واقعا فوتبالیست خوبی بودم و می‌خواستم به تیم ملی راه پیدا کنم. الان هم دوستانی دارم که جزو بهترین فوتبالیست‌های کشورمان هستند. اما معتقدم هر کی برای یک کاری ساخته شده و وقتی با موسیقی آشنا شدم فهمیدم که من به این هنر تعلق دارم. من وقتی موسیقی را شناختم حالم خوش شد و تا امروز هم همچنان حالم با موسیقی خوب است و برای کارم هیجان دارم.»

فرزاد فرخ با تاکید بر اینکه موسیقی حرفه‌ای تخصصی است و پیشرفت در آن بسیار سخت است درباره مخاطبان آپارش و مضمون آهنگ‌هایش گفت:«از وقتی همه‌گیری ویروس کرونا شروع شد حال مردم خوب نیست و متاسفانه برخی از هم وطنان‌مان را از دست دادیم. من خواننده‌ای هستم که سلیقه‌ام بیشتر انتخاب آهنگ‌های آرام و ملایم است. اما در این مدت سعی کردم بیشتر کارهای شاد برای مردم بسازم و اجرا کنم تا بتوانم به آنها انرژی مثبت بدهم و به سهم خودم کمی شادشان کنم.» این خواننده جوان همچنین آهنگ «آرامش من آینده ی من در دست توست» را برای مردم تماشاگران «احوالپرسی» اجرا کرد.

«احوالپرسی» به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی، کارگردانی ندا غفاری و سردبیری و نویسندگی سارا کنعانی هر پنجشنبه پس از اخبار ۲۰:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود. /ایلنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حال مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های جنوا، لسترسیتی، بارسلونا و والنسیا در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز دوشنبه

فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا (اندونزی - ازبکستان) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا (ژاپن - عراق) ساعت ۲۱:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (جنوا - کالیاری) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آپارات‌

چمپیونشیپ انگلیس (پرستون - لسترسیتی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لالیگا اسپانیا (بارسلونا - والنسیا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 749004

دیگر خبرها

  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»