Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:51:46 GMT

کشف جسد مرد مشهدی در ماجرای آتش‌سوزی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۷۳۶۸

کشف جسد مرد مشهدی در ماجرای آتش‌سوزی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جسد سوخته مردی در ماجرای آتش سوزی در یک منزل مسکونی در مشهد کشف شد و این حادثه  هنگامی فاش شد که اهالی خیابان شهید بسکابادی در منطقه شهرک شهید باهنر مشهد با آتش نشانی تماس گرفتند و از یک حادثه آتش سوزی هولناک خبر دادند.

زمانی که نیرو‌های امدادی از ایستگاه ۴۹ و ۱۵ به محل وقوع آتش سوزی رسیدند بی درنگ عملیات اطفا را آغاز کردند، اما ناگهان جسد مردی در کنار تک شعله وسط منزل نمایان شد و بدین ترتیب بررسی‌ها با حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد روند قضایی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات مقدماتی نشان داد: مرد میان‌سال دارای بیماری صرع بوده و چند بار دیگر نیز حوادث خطرناکی برای وی رخ داده است.ادامه تحقیقات توسط قاضی «محمود عارفی راد» بیانگر آن بود که اهالی منزل در بیرون از خانه به سر می‌بردند و مرد میان‌سال در طبقه دوم ساختمان تنها مانده بود که حادثه آتش سوزی رخ داده است.در عین حال با انتقال جسد سوخته به پزشکی قانونی بررسی‌های تخصصی درباره علت دقیق مرگ وی ادامه دارد.

 

انتهای پیام//س.ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه سوختگی جسد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان گفت: شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت حادثه انفجار یک منزل مسکونی در شهر قوچان منجر به فوت یک نفر شد.

حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد