Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ناپولی می گوید اگر کاپیتان این تیم مایل به تمدید قراردادش نباشد او را مجبور به ماندن نمی کند.

دی لورنتیس معتقد است مشکلی در مورد تمدید قرارداد اینسینیه وجود ندارد و این باشگاه هر تصمیمی که اینسینیه بگیرد را قبول خواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، لورنتزو اینسینیه، کاپیتان باشگاه ناپولی در آخرین سال قراردادش با این تیم ایتالیایی قرار دارد و مذاکرات برای تمدید قرارداد او تا به حال بی نتیجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال اورلیو دی لورنتیس، مدیر عامل باشگاه ناپولی در مورد تمدید قرارداد این بازیکن صحبت کرده است. او با اشاره به این که در مورد تمدید اینسینیه خونسرد است و هر تصمیمی این بازیکن بگیرد را قبول خواهد کرد، گفت:

خونسرد هستیم. در این مورد صحبت کردیم. در زندگی ام چه در صنعت سینما و چه در فوتبال هیچوقت کسی را مجبور نکرده ام. این یعنی هر کس می تواند بهترین تصمیم را برای زندگی، حرفه و آینده اش بگیرد. اگر اینسینیه بخواهد بماند، با آغوشی باز از او استقبال می کنیم ولی اگر فکر می کند ماجراجویی اش در ناپل به پایان رسیده، او را مجبور به ماندن نمی کنیم. او اول باید در این مورد تصمیم بگیرد و سپس ما این تصمیم را قبول خواهیم کرد.

دی لورنتیس در مورد حضور ستاره های آفریقایی تیمش نظیر کولیبالی و اوسیمن در جام ملت های آفریقا در ماه ژانویه نیز گفت:

مشکلات زیادی در طول فصل ممکن است پیش بیاید اما در حال حاضر حتی بدون تعدادی از بازیکنان مان تیمی داریم که می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. ما بازیکنان جانشین داریم. خوان ژسوس در بازی قبل در پستی که پست تخصصی او نیست عملکرد خوبی داشت. ما یک مربی خوب داریم که بسیار تاکتیک دان و مسئولیت پذیر است. از نظر من، مشکلی پیش نمی آید. اگر هواداران یار دوازدهم ما هستند، اسپالتی یار سیزدهم ماست. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم وکیل جدید، سردار آزمون را به لیگ فرانسه می برد / گزارش رسانه روس ادعای استقلالی ها: جایگیری اشتباه کمک داور، گل ارسلان مطهری را سوزاند / فیلم گل قیچی برگردان تماشایی در لیگ اسلوونی / فیلم ادعای جنجالی سایت پرتغالی: لیونل مسی برای هفتمین بار فاتح توپ طلا شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مورد تمدید دی لورنتیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد

چین سفر بدون روادید را برای ۱۱ کشور اروپایی و مالزی تا پایان سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، طرح سفر بدون ویزا به چین از ابتدای سال ۲۰۲۴ به صورت مرحله‌ای اعلام شد و قرار بود در ابتدا به مدت یک سال ادامه یابد و هدف آن تشویق افراد بیشتری برای بازدید از چین برای تجارت و گردشگری و ترویج مبادلات بین شهروندان چینی و اتباع خارجی است.

اتباع اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، اسپانیا و سوئیس از این پس تا پایان سال آینده (۲۰۲۵) اجازه ورود بدون ویزا به این کشور را خواهند داشت.

اقدامات سختگیرانه چین در طول دوران همه‌گیری که شامل قرنطینه‌های ضروری برای همه مسافران ورودی می‌شد، بسیاری از مردم را برای نزدیک به سه سال از بازدید از این کشور آسیایی منصرف کرد. محدودیت‌ها در اوایل سال گذشته برداشته شد، اما سفرهای بین‌المللی به چین هنوز به سطح قبل از همه‌گیری بازنگشته است.

به گزارش یورونیوز، چین قبلاً به شهروندان برونئی، ژاپن و سنگاپور اجازه ورود بدون ویزا را می داد اما پس از شیوع کووید-۱۹ آن را به حالت تعلیق درآورد. این کشور ورود بدون ویزا را برای برونئی و سنگاپور در ماه جولای از سر گرفت، اما این کار را برای ژاپن انجام نداده است.

بر اساس آمار و ارقام رسمی، چین در سال ۲۰۲۳ میلادی ۳۵.۵ میلیون ورود و خروج از سوی مسافران خارجی‌ها را ثبت کرده است، این در حالی است که در سال ۲۰۱۹ و آخرین سال قبل از همه گیری این رقم ۹۷.۷ میلیون نفر بود.

سال گذشته شاهد افزایش علاقه به چین به عنوان یک مقصد گردشگری در میان اروپایی ها بودیم. داده‌های آژانس مسافرتی آنلاین «Trip.com» نشان می‌دهد که رزرو کلی از اروپا به چین در مقایسه با سال ۲۰۲۲، ۶۶۳ درصد و نسبت به سال ۲۰۱۹ تقریباً ۲۹ درصد افزایش داشته است.

این داده ها نشان می دهد که بریتانیا و آلمان جزو ۱۰ منبع اصلی مسافران ورودی به چین در سطح جهان هستند.

شانگهای با ترکیب جذاب مدرنیته و سنت محبوب ترین مقصد در بین اروپایی ها باقی مانده است و پس از آن پکن، گوانگژو و شنژن قرار دارند. سانیا، یک شهر ساحلی در انتهای جنوبی جزیره هاینان چین، و چنگدو - مرکز استان سیچوان در جنوب غربی چین- نیز از مقصدهای نوظهور گردشگری محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر بدون ویزا به چین تمدید شد
  • دلخوشی نکونام به بازیکنی که قرار نبود بماند!
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند