Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:28:05 GMT

لیگ یک / برد شیرین خانگی شاگردان رجب‌زاده

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۷۸۰۲

لیگ یک / برد شیرین خانگی شاگردان رجب‌زاده

در سومین تجربه سرمربیگری مهدی رجب‌زاده در تیم قشقایی، شاگردان رجب‌زاده در خانه موفق شدند از سد حریف خوزستانی خود با برتری پرگل بگذرند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ یک امروز در شیراز برگزار شد؛ جایی که دو تیم قشقایی و استقلال ملاثانی که شروع نسبتاً خوبی در فصل جدید لیگ یک داشتند، به دنبال کسب سه امتیاز برای حفظ جایگاه خود در رقابت مدعیان بالای جدولی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قشقایی از سه بازی قبلی خود 6 امتیاز گرفته بود و استقلال هم با 5 امتیاز در تعقیب حریف شیرازی در جدول است.

 

شاگردان مهدی رجب‌زاده پس از شکست مقابل ملوان، امروز در دیدار خانگی بازی را خوب آغاز کردند و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ اما تلاش بازیکنان قشقایی برای رسیدن به گل بی‌ثمر بود و در نیمه نخست نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند؛ از آن‌سو آبی‌های اهوازی هم روی ضدحملات فرصت‌های خوبی نصیب‌شان شد که البته ضربات آن‌ها هم وارد دروازه نشد تا نیمه اول بدون گل مساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم، حملات قشقایی به روی دروازه حریف خوزستانی خود پردامنه‌تر شد تا این‌که سرانجام مقاومت خط دفاعی استقلال شکسته شد و روح الله صفویان پور توانست گل نخست قشقایی را در بازی امروز به ثمر برساند؛ پس از گلزنی او، آبی‌پوشان اهوازی به دنبال حمله برای جبران نتیجه شکست بودند.

 

اما بازی هوشمندانه شاگردان رجب‌زاده در خط دفاعی و انتقال سریع توپ به حمله باعث شد تا مهدی قریشی و کیخسرو سیاه پور دو گل دیگر برای قشقایی به ثمر برسانند و این تیم شیرازی هفته چهارم را با یک پیروزی پرگل به پایان ببرد.

 

با این پیروزی پرگل در دیدار خانگی، قشقایی 9 امتیازی شد و توانست به جایگاه دوم جدول صعود کند؛ آن‌سو استقلال ملاثانی هم با تحمل نخستین شکست فصل، 5 امتیازی شد و شاگردان اشکش با نتیجه امروز، به نیمه دوم جدول رده‌‎بندی لیگ یک سقوط کردند.

استقلال ملاثانی دسته یک قشقایی شیراز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال ملاثانی دسته یک قشقایی شیراز رجب زاده لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در نبرد با حریف مستقیم خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید، تیم فوتبال اتلتیکومادرید پذیرای رقیب اصلی و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی یعنی اتلتیک بیلبائو بود و موفق شد میهمان باسکی خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه 15، آنخل کورئا در دقیقه 52 و اونای سیمون در دقیقه 80 (گل به خودی) تنها گل بیلبائو که در دقیقه 45 توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید را بی‌اثر کرد و باعث ثبت بیستمین پیروزی فصل روخی‌بلانکو شد.

این پیروزی شاگردان دیه‌گو سیمئونه را 64 امتیازی کرد و سبب شد که فاصله آنها با بیلبائوی رده پنجمی به شش امتیاز افزایش پیدا کند تا خیال آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تا حدودی آسوده‌تر شود.

اتلتیکومادرید به آلاوس باخت

 

روز گذشته سه دیدار دیگر هم در این چارچوب برگزار شد که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

لاس‌پالماس صفر - جیرونا 2
آلمریا یک - ختافه 3
آلاوس 3 - سلتاویگو صفر

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لالیگا امروز چهار مسابقه دیگر برگزار می‌شود. در آخرین بازی این هفته لالیگا هم دوشنبه شب از ساعت 22:30 بارسلونا میزبان والنسیا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم‌های رئال مادرید با 84 امتیاز (33 بازی)، جیرونا با 71 امتیاز (33 بازی) و بارسلونا با 70 امتیاز (32 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن