Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب به نقل از «ایثار»، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در پیام خود خطاب به خانواده محترم شهیدان گرانقدر موسوی آورده است: ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرحومه حاجیه خانم حوریه موسوی مادر شهیدان «سید مهدی، سید غالب و سیده بسنه» پس از سالها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش در ۱۳ آبان ماه سال ۱۴۰۰ به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به شهیدانش پیوست.
پیکر پاک این مادر شهید با حضور جمعی از مسئولان شهرستان حمیدیه و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران امروز شنبه ۱۵ آبان ماه در گلزار شهدا بخاک سپرده شد.

 شهیدان «سید مهدی، سید غالب و سیده بسنه موسوی» در روستای شرفه از توابع شهرستان هویزه بر اثر بمباران رژیم بعث عراق در سال ۵۹ اوائل جنگ به شهادت رسیدند.

قاضی زاده هاشمی در این پیام تصریح کرده است: درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم حوریه موسوی» مادر گرامی شهیدان معزز «سید چاسب، سید غالی و سیده بسنه موسوی» که در بمباران روستای شرفه از توابع شهر هویزه توسط رژیم بعث عراق در پانزدهم خرداد سال ۱۳۵۹ به شهادت رسیدند را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

وی افزود: بی شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیارغم انگیز است.

رییس بنیاد شهید تصریح کرد: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

اسوه ایمان، صبر و ایستادگی، مادر شهیدان والامقام «سید مهدی، سید غالب و سیده بسنه موسوی»

در پی‌ درگذشت‌ بانوی مؤمنه مرحومه حاجیه خانم حوریه موسوی، استاندار ‌خوزستان نیز پیام‌ تسلیتی‌ خطاب‌ به‌، خاندان‌ آن‌ مرحوم‌  صادر کرد.

صادق خلیلیان در این پیام تسلیت خاطر نشان کرده است:‌ خبر درگذشت بانوی مومنه مرحومه «حاجیه خانم حوریه موسوی» ، اسوه ایمان، صبر و ایستادگی، مادر شهیدان والامقام «سید مهدی، سید غالب و سیده بسنه موسوی» موجب تالم و تاثر خاطر اینجانب گردید.

«این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت و فرزندان خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سالها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.»

وی افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان بویژه مردم شهرستان شهید پرور حمیدیه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت بیکران و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مادر شهیدان مادر شهید سید مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برگزاری ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران، گفت: کودک یا نوجوانی که بخش عمده‌ای از تربیتش در بستر نهاد خانواده رخ می‌دهد پس از وقوع طلاق، از این نعمت بی‌بهره می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در همین راستا، اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» را از تکالیف دولت می‌داند.

وی با بیان اینکه کودکان طلاق به دلیل حق قانونی والدین برای ملاقات با فرزند، به جهت اختلاف‌ها و تعارض بین والدین در معرض آسیب قرار دارند، بیان داشت: این دسته از والدین مجبور به ملاقات و تبادل فرزند خود در مراکز انتظامی بوده‌اند که فضای کلانتری‌ها با توجه به حضور متهمان و مجرمان و وجود انواع آسیب‌های اجتماعی، محل مناسبی برای این ملاقات و نظم بخشی به روابط زوجین پس از طلاق نیست. 

وی در این رابطه گفت: در همین راستا تعداد ۱۸ مرکز مهر خانواده جهت ملاقات فرزندان در تهران راه‌اندازی و مشغول به فعالیت هستند که در مجموع در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات بین فرزندان طلاق با والدین در این مراکز انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)