Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ فدراسیون ژیمناستیک امروز(شنبه) در خبری اعلام کرد که «زهرا اینچه‌درگاهی» رییس این فدراسیون به عنوان عضو شورای فدراسیون جهانی ژیمناستیک انتخاب شده است.

با این حال، در گزارش تارنمای فدراسیون جهانی ژیمناستیک درخصوص نامزدهای منتخب در انتخابات، نام اینچه‌درگاهی به چشم نمی‌خورد.

در این گزارش که با تیتر انتخاب مجدد «موریناری واتانبه» رییس فعلی این فدراسیون منتشر شده است، نام اعضای منتخب کمیته اجرایی و شورای جهانی فدراسیون جهانی نیز قید شده است؛ فهرستی که برخلاف ادعای فدراسیون ژیمناستیک هیچ نامی از اینچه‌درگاهی در آن دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خبر منتشر شده در خروجی تارنمای این فدراسیون ژیمناستیک، آمده بود «در انتخابات فدراسیون جهانی ۴۲ نفر برای این عضویت در این شورا ثبت نام کرده بودند که در پایان اینچه درگاهی توانست بیشترین آرا را در میان کاندیداها کسب کند.»

بدنبال انتشار این خبر، فدراسیون ژیمناستیک در واکنش به این موضوع، در بیانیه‌ای نوشت: انتخابات فدراسیون جهانی ژیمناستیک صبح امروز برگزارشد که در پایان رای گیری، زهرا اینچه درگاهی توانست با ۲۵ رای به عنوان عضو شورای جهانی ژیمناستیک انتخاب شود. 

«اختلال در رای گیری فدراسیون جهانی ژیمناستیک؛ آرای اینچه درگاهی کاهش پیدا کرد»

پس از این انتخاب و در جلسه بعدازظهر, فدراسیون جهانی نتایج دیگری را اعلام و عنوان کرد که رای گیری به صورت الکترونیک با مشکلاتی همراه شده است. به همین خاطر تعداد آرای اینچه درگاهی از ۲۵ رای به ۱۹ رای کاهش پیدا کرد.

اینچه درگاهی همراه با روسای تعدادی از فدراسیون‌ها به این مسئله اعتراض کرده‌اند. همچنین دبیرکل فدراسیون جهانی بابت این مسئله عذرخواهی کرد.

پایان رای‌گیری فدراسیون جهانی و ۲۵ رای اینچه درگاهی به عنوان نفر نخست

با این تفاسیر به نظر عضویت اینچه‌درگاهی در شورای فدراسیون جهانی ژیمناستیک منتفی بوده و باید دید اعتراض فدراسیون‌ ایران به کجا خواهد انجامید. 

برچسب‌ها زهرا اینچه درگاهی فدراسیون ژیمناستیک ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زهرا اینچه درگاهی فدراسیون ژیمناستیک ایران زهرا اینچه درگاهی فدراسیون ژیمناستیک ایران فدراسیون جهانی ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک اینچه درگاهی رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد