Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی اداره‌کل راه آهن قم، غلامحسین دباغ طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه در مقایسه آمار جابه‌جایی مسافر رشد چشمگیری را شاهد بودیم اظهار داشت: آمار خروجی مسافر طی مدت یاد شده ۴۷۲ هزار و ۲۹۵ تَن بوده که ۱۴۰ درصد، و آمار ورودی مسافر نیز ۴۵۴ هزار و ۵۴۳ تَن بوده که در این مورد هم رشد ۱۴۲ درصدی داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این در حالیست که در سال ۹۹ در همین مدت ورودی و خروجی مسافر در مجموع ۳۸۴ هزار و ۴۰ تَن بوده است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در موضوع قطارهای حومه‌ای برغم محدودیت‌های کرونایی و اعزام قطارها با ۵۰ درصد ظرفیت، شاهد رشد و استقبال خوب مردم استان بودیم افزود: آمار خروجی مسافران قطارهای حومه‌ای در مدت زمان مذکور، ۴۰۱ هزار و ۹۸۵ تَن بوده که در این مورد نیز رشد ۱۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد هستیم.

بر اساس این گزارش، تمامی قطارها اعم از حومه‌ای و بین شهری به دلیل شیوع ویروس کرونا با ظرفیت ۵۰ درصد و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌نمایند./

برچسب‌ها حمل و نقل ریلی قم شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمل و نقل ریلی قم شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران حمل و نقل ریلی قم شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آخرین شماره از فصلنامه این سازمان، گزارش شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مربوط به پاییز ۱۴۰۲ را منتشر کرده است که بر اساس این گزارش، کل مکالمه‌های شبکه سیار ۸۰,۴۵۸,۰۹۸,۴۹۷ دقیقه اعلام شده است که نسبت به سه ماه سوم سال ۱۴۰۱، ۴۷/‏۵ درصد رشد داشته است و سهم بازار مکالمه اپراتورهای همراه اول ۶۷ درصد، ایرانسل ۳۱ درصد و رایتل ۲ درصد است.

همچنین بر اساس این گزارش متوسط مکالمه ماهانه به ازای هر کاربر در سه ماه سوم سال ۱۴۰۲، ۰۱/‏۱۷۸ دقیقه است که نسبت به سه ماه سوم سال ۱۴۰۱، ۱/۹۷ درصد رشد داشته است، و سهم اپراتورها از ترافیک مکالمات به شرح زیر است.

بر اساس این گزارش کل پیامک‌های شبکه سیار ۱۱۷,۵۰۴,۸۳۶,۵۸۸ دقیقه است که سهم بازار اپراتورها از پیامک همراه اول ۸۴ درصد، ایرانسل ۱۳ درصد و رایتل ۳ درصد است و متوسط پیامک ماهانه به ازای هر کاربر ۲۶۰ است و سهم پیامک‌های ورودی، خروجی و درون شبکه به شرح زیر است.

آمار ترافیک مکالمه ورودی و خروجی در حوزه تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران مشخص شده به این ترتیب که بیشترین آمار ترافیک مربوط به مکالمه درون شبکه ای درون استانی است و مکالمه خروجی به سمت اپراتورهای ثابت در رتبه دوم این ترافیک قرار دارد و مکالمه خروجی به سمت اپراتورهای سیار، مکالمه ورودی بین الملل و همچنین مکالمه خروجی بین الملل در کمترین آمار ترافیک را شامل می‌شوند.

سهم بازار مشترکین اپراتور همراه اول ۵۳ درصد، ایرانسل ۴۳ درصد و رایتل ۴ درصد است و همچنین خطوط فعال دائمی تلفن همراه از تابستان سال ۱۳۹۹ تا پاییز سال ۱۴۰۲ در هر سه اپراتور سیر صعودی داشته است.

کد خبر 6094333 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته ای سه ونیم حادثه رسید
  • آورد آب سد دز خوزستان در حد سیلاب نیست
  • وضعیت سد دز استان خوزستان عادی است
  • وضعیت سد دز عادی است
  • یک سد مهم کشور پُر شد؛ مردم مراقبت کنند
  • هشدار مهم هواشناسی پس از پر شدن ۸۱ درصد مخازن سد‌های خوزستان
  • سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته‌ای سه ونیم حادثه رسید
  • چرا برای صاحبان بار انتخاب ریل به جای جاده جذابیتی ندارد؟
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس