Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@19:31:01 GMT

پایان بدشانسی‌های منصوریان با شکست نساجی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۸۸۹۳

پایان بدشانسی‌های منصوریان با شکست نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) در چارچوب هتفه چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان علیرضا منصوریان به برتری ۲ بر صفر دست پیدا کردند.

این اولین بازی برزیل ایران با حضور علیرضا منصوریان بود. سرمربی اسبق استقلال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا امکان حضور کنار تیمش در سه هفته نخست را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه هفته‌ای که منجر به سه شکست شد اما در هفته چهارم شاهد شکسته شدن این طلسم بودیم.

حکیم نصاری، هافبک باتجربه و کهنه کار صنعت نفت ستاره میدان بود. او موفق شد ۲ بار در دقایق ۱۱ و ۳۹ برای تیمش گلزنی کند. گل اول با یک شوت والی فوق‌العاده از فاصله حدودا ۳۰ متری زده شد و گل دوم از یک فرار عمقی به دست آمد.

محمد قربانی از تیم نساجی در دقیقه ۶۰ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد؛ مسعود شجاعی نیز در دقیقه ۹۳ به سرنوشتی مشابه دچار شد.

صنعت نفت با این برد سه امتیازی شد و نخستین برد فصل را جشن گرفت و به رده چهاردهم صعود کرد. نساجی هم با متحمل شدن دومین باخت فصل در غیاب سرمربی محرومش ساکت الهامی چهار امتیازی ماند و فعلا در رده نهم قرار گرفت.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی،‌مهدی جانملکی،‌رضا جعفری،‌ ایوب کلانتری،‌ عبدالکریم اسلامی،‌ حامد شیری،‌ مرتضی منصوری، حسن نجفی، مسعود شجاعی و اکبر صادقی.

ترکیب نفت آبادان:

احمد گوهری،‌ محمد بختیاری، حکیم نصاری، شروین بزرگ، فاخر تهامی، امید خالدی، امید حامدی‌فر، میثم تهی‌دست، محمد طیبی، مهدی حنفی و امیرحسین فرهادی.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۷ به وقت تهران ۴ دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آن‌ها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه اشتوتگارت با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد.

لئونیداس استرجیو در دقیقه ۲۹ اشتوتگارت را پیش انداخت، اما هری کین ستاره انگلیس بایرن مونیخ با گلی که در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی زد، اجازه نداد تیمش بازنده به رختکن برود. در نیمه دوم، اما میزبان به هدفش رسید و با زدن ۲ گل دیگر ابتدا توسط جئونگ وو یئونگ در دقیقه ۸۳ و سپس به وسیله سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه ۳+۹۰، تمام امتیازات را از آن خودش کرد.

این نتیجه باعث کاهش اختلاف بایرن مونیخ رده دومی و اشتوتگارت رده سومی به ۲ امتیاز شد و جایگاه باواریایی‌ها را در فاصله دو هفته به پایان فصل برای کسب مقام نایب قهرمانی به خطر انداخت. در حال حاضر پس از بایرلورکوزن ۸۱ امتیازی قهرمان زودهنگام مسابقات، بایرن مونیخ با ۶۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد و اشتوتگارت ۶۷ امتیازی هم سوم است.

در دیگر بازی مهم امروز بوندس‌لیگا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میهمانش آگزبورگ را با نتیجه ۵ بر یک در هم کوبید. یوسف موکوکو در دقایق ۴ و ۲۹، دونیل مالن در دقیقه ۲۰، مارکو رویس در دقیقه ۳۴ و فلیکس انمچا در دقیقه ۶۴ برای دورتموند گلزنی کردند و تنها گل آگزبورگ رده دهمی را هم روبن وارگاس در دقیقه ۳۲ به ثمر رساند. دورتموند که به لطف این پیروزی ۴۵ امتیازی شد، فاصله خود را با یک بازی بیشتر نسبت به اینتراخت فرانکفورت به ۵ امتیاز افزایش داد تا با تثبیت جایگاهش در رده پنجم، به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود.

در بازی‌های همزمان وردبرمن و مونشن‌گلادباخ به تساوی ۲-۲ رضایت دادند و ولفسبورگ با نتیجه ۳ بر صفر بر دارمشتات سقوط کرده به دسته دوم غلبه کرد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۰ به وقت تهران کلن میزبان فرایبورگ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل