Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید حکمت الله موسوی امروز، در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر و لوگوی جشنواره ملی برداشت نیشکر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اقدام با هدف معرفی بیشتر محصول نیشکر و صنعت وابسته به آن در سطح ملی صورت گرفته است.

وی با بیان این که این حرکت فرهنگی دستاوردی ماندنی و ریشه در فرهنگ غنی کشاورزی و صنعتی استان و توانمندی نیروهای انسانی آن دارد، افزود: از همه فعالان گردشگری، گروه‌های فرهنگی و اصحاب رسانه برای شرکت و برگزاری هر چه بهتر این جشنواره دعوت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان، رونق اشتغال و ارزآوری را از فواید و ثمرات این جشنواره دانست و گفت: در دو سال گذشته گردشگری کشاورزی به یک اولویت کشوری تبدیل شده و امیدواریم با همت مجموعه توانمند نیشکر، استان خوزستان که در متن کشاورزی قرار دارد، در این زمینه نقش آفرینی کند.

وی جوامع پیرامون مزارع نیشکر و فعالان حوزه گردشگری را ارکان اصلی این رویداد معرفی کرد و ادامه داد: این جشنواره یکی از رویدادهای مصوب استان در سطح ملی است که امیدواریم همچون رویدادهای مشابه مانند جشنواره گردشگری نرگس زارهای بهبهان خوش بدرخشد.

موسوی در پایان ضمن تبریک به مردم استان و خانواده بزرگ نیشکر بابت ثبت جشنواره برداشت نیشکر در سطح ملی، تاکید کرد: با تمام وجود و ظرفیت در کنار نیشکر هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان ثبت ملی جشنواره نیشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، منصور مهرزاد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۶ اردیبهشت، به‌عنوان سالروز سنندج در تقویم سالانه کردستان یادآور شکوه گذشته و میراثی ماندگار برای آیندگان است.

وی اعلام کرد: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد امروز از ساعت ۹ صبح تا هشت شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، بیان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

در راستای هویت بخشی شهری و رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری و با همت شهرداری و شورای اسلامی، ششم اردیبهشت با نام روز سنه در تقویم محلی ثبت شده است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه