Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید. * به کادر فنی و مجموعه آلومینیوم اراک خسته نباشید می‌گویم. بخشی از خاطرات کاری من در اراک بوده و خوشحالم بازیکنانی را در ترکیب این تیم دیدم که در زمان من به این تیم آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  * هر دو تیم خیلی خوب زحمت کشیدند، حریف هفته قبل پرسپولیس را برده بود، در نیمه اول همه چیز در اختیار ما بود. در نیمه دوم نیمی از بازی در اختیار ما و نیمی از بازی در اختیار حریف بود.   * فرصت‌هایی را هم در ۵ دقیقه آخر از دست دادیم. این بازی خیلی سخت بود، چون اولین بازی رسمی ما در این زمین برگزار می‌شد.   * باید خودمان را تطبیق می‌دادیم، ولی باز هم نسبت به ۵ روز پیش با فولاد با طراوت‌تر بازی کردیم. در بازی با پدیده که اینجا برگزار نشد برنامه‌های ما کمی عقب افتاد. همه می‌دانند تیم ما کمی دیر راه می‌افتد، اما مطمئنا مثل سال گذشته تا روز‌های آخر خوب کار خواهیم کرد.   * برنامه بلند مدت داریم و جوانگرایی را ادامه می‌دهیم. من پای امثال مجید نصیری می‌ایستم، اگر امروز فرصت می‌شد حتما از صادقی استفاده می‌کردم. زمان می‌برد تا میانگین سنی تیم ما که پایین آمده کمی با هم هماهنگ شوند.   * برخی صحبت‌ها را نمی‌توان در نشست‌های خبری عنوان کرد. یک بخش به خصوصیات تیم و شهر ما بستگی دارد. قطعا ما از این مسئله آسیب می‌بینیم. بیست‌وهفتم با سپاهان بازی کردیم و دهم آبان با فولاد خوزستان و دیدارمان با پدیده مشهد برگزار نشد. از هر کسی بپرسید، این دو بازی را سخت می‌داند.   * هشتاد درصد تیم قرارداد بلندمدت دارند و در این بخش تیم ثبات خواهد داشت. امسال دنبال بسترسازی هستیم که یک بخش ثبات بازیکنان است. تعدادی از بازیکنان جدید هستند و باید بازی کنند تا هماهنگ شوند. با پیکان بازی تدارکاتی داشتیم که آن بازی هم برگزار نشد. این وقفه ما را اذیت خواهد کرد، اما قطعا خودمان را برای بازی بعدی آماده خواهیم کرد.   * خوشحالیم بازی امروز در شهرستان رفسنجان برگزار شد. این تیم متعلق به شهر رفسنجان است و افتخار می‌کنم کاری که برای این تیم از دو سال پیش شروع کردیم به اینجا رسیده است. برابر کسانی که نقد می‌کنند، عکس العمل نشان نداده‌ام.   * حضور مس در لیگ برتر باعث افتخار است، چرا که اگر نبود الان این ورزشگاه و دیگر ورزشگاه مس آماده نمی‌شد. این‌ها اتفاقات خوب مس در لیگ برتر است. ما میهمان هستیم و تا زمانی که مسئولیت دارم خالصانه خدمت خواهم کرد. بیشتر بخوانید: نصرتی: پرسپولیس در دفاع راست و چپ مشکل دارد/ مشخص نشدن مدیریت ثبات تیم را به هم می‌زند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر

با وجود از دست دادن موقعیت‌های گلزنی، محمد صلاح همچنان آمارهای مهمی را به ثبت می‌رساند.

طرفداری | لیورپول در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-2 مقابل تاتنهام به پیروزی دست یافت. 

محمد صلاح با عملکرد بسیار خوبی که مقابل اسپرز به نمایش گذاشت، شمار گل و پاس‌ گل‌های خود را در لیگ برتر دو رقمی کرد. به نقل از اسکواکا، ستاره مصری لیورپول اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود که طی 3 فصل متوالی در گلزنی و ارسال پاس گل، حداقل عدد 10 را به ثبت می‌رساند. صلاح همچنین پس از وین رونی، دومین بازیکنی است که طی 5 فصل متفاوت به این مهم دست می‌یابد. فرعون از بدو ورود به لیورپول، به جز فصل 20-2019، طی تمامی فصل‌ها در مجموع رقابت‌ها 25+ گل به ثمر رسانده است. او در فصل 24-2023، 18 گل و 10 پاس گل برای یورگن کلوپ به ارمغان آورده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند