Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت:نساجی و نفت تیم‌های بنیه‌دار هستند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

خبرگزاری میزان - علیرضا منصوریان، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل نساجی مازندران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* بازی بسیار سنگینی بود. می‌دانستیم نساجی در بازی‌های خانگی نمایش خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با توجه به اینکه زمین لغزنده و بارندگی بود دو تیم کیفیت خوبی در زمین نداشتند.   * تلاش این بود بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. به شاگردانم، کادر فنی و مدیریت تبریک می‌گویم و این برد را به مردم آبادان تقدیم می‌کنیم.   * از نتیجه بازی راضی هستیم، در طول هفته نساجی را به خوبی آنالیز کردیم. این برد را به مردم آبادان تقدیم می‌کنیم و این برد التیامی برای ۳ بازی قبل باشد.     * اعتقاد دارم اگر ساکت الهامی روی نیمکت بود این همه حاشیه و سر و صدای جانبی از کنار نمی‌دیدیم. من نساجی را می‌شناسم، این تیم ریشه دار است، اما وقتی پدر خانواده روی نیمکت نباشد تاثیر منفی روی بازیکن می‌گذارد.   * تمام مجموعه هم اعتراض می‌کرد. ما اصلا نمی‌توانیم روی داور تاثیر بگذاریم، من کارت هم گرفتم من همیشه کارت‌هایی را که می‌گیرم دلیل دارد.   چون از مرز خط رد می‌شوم و هنوز آن را رفع نکرده‌ام.   * یکی از دلایلی که باعث شد تعادل روی نیمکت نباشد به خاطر این بود که الهامی نبود. بازیکنان باید از یک نفر پالس بگیرند، اما وقتی الهامی نبود چند نفر تیم را کُچ می‌کردند. در مرام من نیست و اگر خیلی طبیب بودم سر خود را دوا می‌کردم.   * بعد از ۵ ماه روی نیمکت آمدم و در ۷ بازی اصلا نبودم. حتی در کمیته انضباطی آنقدر از خودم ناراحت بودم که هیچ اعتراضی ننوشتم و تلاش کردم روی خودم کار کنم تا عصبانی نشوم.   * این یک ایراد است که باید آن را برطرف کنم. ۲ بار به خاطر خروج از منطقه فنی اخراج شدم. بازی با الاهلی در سال ۹۳ دقایق پایانی در خاطرم هست بازی از کنترلم خارج شد و دیدم در منطقه مربیگری حریف هستم.     * به این برد و ۳ امتیاز نیاز داشتیم، برد مقابل نساجی سخت است و اگر هواداران بیایند سخت‌تر هم می‌شود. من می‌دانم بازی خانگی را از دست دادن چقدر سخت است.   * نساجی و نفت تیم‌های بنیه‌دار هستند و برایشان آرزوی موفقیت دارم. باخت نساجی روی مردم تاثیر می‌گذارد، مرا ببخشند، اما این فوتبال است. بیشتر بخوانید: نظمی: نمی‌توانیم منتظر مربی خارجی بمانیم/ رحمتی و نکونام تنها گزینه‌های ما نیستند

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان روی نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آبادان می‌گوید: دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در امور اجرایی شده است و این موضوع در انجام وظایف اداره کار نیز خلل وارد کرده است.

حمداله پاکدامن با اشاره به مکاتبات اخیر منطقه آزاد اروند افزود: منطقه آزاد از ما می‌خواهد در معرفی افراد جویای کار به شرکت‌ها دخالت نکنیم در حالی که این کار پیشتر در سامانه رصد در حال انجام است.

وی همچنین تاکید کرد: منطقه آزاد باید این مشکل را رفع کند اگر می‌خواهد مسئولیت را بر عهده بگیرد این موضوع را اعلام کند. ما نمی توانیم با شرکت های مختلف ارتباط نداشته باشیم چرا که ذاتاً نمی‌توانیم از مسئولیت بازرسی، حفاظت و رسیدگی به امور کارگران به ویژه در بخش تعاونی خودداری کنیم این موضوع در قوانین منطقه آزاد هم پیش بینی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • موعود شمخانی کیست؟