Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-03@00:12:54 GMT

بررسی یک فوریت دو استفساریه شهردار تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۹۲۶۰

بررسی یک فوریت دو استفساریه شهردار تهران

به گزارش «نماینده» علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری بیست و یکمین  جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: این جلسه فردا یکشنبه ۱۶ آبان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این جلسه عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گزارشی از برنامه‌های خود برای این معاونت ارائه خواهد کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین یک فوریت بررسی استفساریه شهرداری تهران درباره دستورالعمل چگونگی ارائه خدمات و تسهیلات به سالمندان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادعلی افزود: همچنین یک فوریت بررسی استفساریه شهرداری تهران درباره" نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی از برگزاری ۶ انتخاب نیز خبر داد و گفت: یک نفر از اعضا برای عضویت در کمیسیون قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها انتخاب می‌شود و یک عضو دیگر برای عضویت در ستاد ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران انتخاب خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر ادامه داد: یک نفر از یک عضو به عنوان ناظر در کارگروه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر انتخاب می‌شود.

نادعلی افزود: یک عضو برای کمیته اجرایی چگونگی جذب و جذب مشارکت بخش خصوصی در توسعه مجتمع‎های فرهنگی و سینمایی شهر تهران انتخاب خواهد شد و یک عضو دیگر هم با تخصص معماری و شهرسازی به عنوان ناظر در هیئت موسس خانه معمار انتخاب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حفظ و گسترش فضای سبز درشهرها اشاره کرد و گفت: بر همین اساس ۱۳ پلاک ثبتی مرتبط با قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز درشهرها که از جلسات قبلی به این جلسه موکول شده بود، فردا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: نماینده

کلیدواژه: سخنگوی شورای شهر شهرداری تهران علیرضا نادعلی شهر تهران شورای شهر یک عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا طاهری با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معظلات رودخانه کن با حضور معاون این اداره کل، نمایندگان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر، اداره کل محیط زیست استان تهران، شرکت آب منطقه ای تهران، شهرداری های مناطق ٥، ٩، ١٨، ٢١، ٢٢ گفت: رودخانه کن بزرگترین رودخانه ورودی شهر تهران است و از منظر محیط زیستی و گردشگردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با گسترش محیط شهری، افزایش نفوس و کاهش نزولات جوی و بهره برداری های غیر اصولی صورت گرفته معضلات فراوارنی را به‌وجود آورد است.

وی به بخشی از معضلات این رودخانه اشاره و تصریح کرد: تخلیه نخاله و پسماند، ورود فاضلاب های بهداشتی و صنعتی، نبود ایمنی مناسب در حریم و بستر رودخانه و … از جمله موضوعات مطرح و بررسی شده در این جلسه بود.

رئیس اداره پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مطرح کرد: پس از تبادل نظر و تشریح مشکلات و اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف، مقرر شد ماتریس وظایفی برای همه دستگاه های متولی تنظیم شود و همچنین همکاری هایی فی مابین در خصوص رفع معضلات مربوط به رودخانه کن تقویت شود.

کد خبر 6093949

دیگر خبرها

  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳