Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته یازدهم بوندس‌لیگای آلمان با پیروزی خانگی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها برای افزایش حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم بوندس‌لیگای آلمان و در دومین روز از این هفته، امروز (شنبه) از ساعت 18 به وقت تهران چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال بایرن مونیخ میهمانش فرایبورگ را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی ابتدا باواریایی‌ها با گل‌های لئون گورتسکا در دقیقه 30 و روبرت لواندوفسکی در دقیقه 75 پیش افتادند. در ادامه و در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم، یانیک هابرر یکی از گل‌های خورده را برای فرایبورگ جبران کرد، اما این برای فرار تیم میهمان از شکست کافی نبود. بایرن مونیخ با این نتیجه ضمن کسب نهمین پیروزی‌اش در این فصل 28 امتیازی شد و حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به چهار امتیاز افزایش داد. تیم فرایبورگ هم که جزو بهترین‌های این فصل بوندس‌لیگا بوده است، با قبول اولین شکستش با 22 امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

در بازی‌های همزمان نتایج زیر رقم خورد:

بوخوم 2 - هوفنهایم صفر
گل‌ها: سوما نووتنی (66)، میلوش پانتوویچ (7+90)

اشتوتگارت صفر - آرمینیا بیلفلد یک
گل: ماسایا اوکوگاوا (19)

ولفسبورگ یک - آگزبورگ صفر
گل: لوکاس انمچا (14)

امشب از ساعت 21 به وقت تهران یک بازی دیگر در بوندس‌لیگا برگزار می‌شود که در آن تیم بوروسیا دورتموند میهمان لایپزیگ خواهد بود.

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ بوندس لیگا بایرن مونیخ بوندس لیگا بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط سانه در دقیقه ۵۴

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • (ویدئو) دبل وینیسیوس؛ گل دوم رئال مادرید به بایرن مونیخ در دقیقه ۸۳
  • (ویدئو) گل دوم بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط کین در دقیقه ۵۷
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط سانه در دقیقه ۵۴
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد