Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فرهاد مجیدی متولد 13 خرداد 1355 در تهران است.فرهاد مجیدی اصالتا اهل روستای قادیکلا قائم شهر استان مازندران است.فرهاد مجیدی یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال است که استقلالی ها از او خاطرات  شیرین بسیاری دارند.این روزها فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است او تلاش بسیاری کرد تا در ساختار این باشگاه نظم دلخواه را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جزییاتی درباره فرهاد مجیدی را میخوانید.

اگر ورود تماشاگر آزاد شده به ما هم بگویند

مجیدی:گل زشت! بازیکن فجر با کجایش گل زد؟

فرهاد مجیدی معتقد است که تیم او از موقعیت هایش استفاده نکرده و همین مسئله باعث شد تا پیروزی آنها از دست برود.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از تساوی یک – یک برابر فجرسپاسی و در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، می خواهم یک تشکر ویژه از حراست و پلیس و نیروی انتظامی شهر شیراز داشته باشم که از دیشب و امروز تیم را به بهترین شکل به ورزشگاه هدایت کردند.

وی افزود: جا دارد ورود تماشاگران را به ورزشگاه ها را به جامعه فوتبال تبریک بگویم چون امروز شاهد حضور تماشاگران زیادی در استادیوم بودیم. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اگر حضور تماشاگران ‌آزاد شده به باشگاه ما هم بگویند که هواداران استقلال هم به ورزشگاه بیایند.اگر بحث کرونا و مسائل بهداشتی تمام شده به ما هم اعلام کنند. من خیلی خوشحال شدم که تماشاگران خونگرم شیرازی را در ورزشگاه دیدم. امیدوارم همانطور که به حضور تماشاگران اهمیت می دهند به زمین ورزشگاه هم برسند که تیم ها در اینجا بتوانند فوتبال بازی کنند. باز هم به جامعه ورزش تبریک می گویم و امیدوارم تماشاگران بتوانند از بازی آینده به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص روند فنی بازی تاکید کرد: ما در کل 90 دقیقه بازی تیم برتر زمین بودیم، موقعیت های بسیار زیادی داشتیم و به گل تبدیل نکردیم. می توانم بگویم که زشت ترین گل لیگ را خوردیم، اگر از زننده گل سوال کنید نمی داند گل را با کجایش به ثمر رسانده است. وقتی که از موقعیت هایمان استفاده نکنیم نتیجه اش این می شود که در دقیقه 95 گل را دریافت می کنیم. ولی من از کیفیت بازی بچه ها راضی هستم. در این زمین بسیار خوب بازی کردند بخصوص در نیمه اول. دریافت گل در دقیقه 95 جزئی از اتفاقات فوتبال است، این بازی برای ما تمام شده و تمام تمرکزمان را روی بازی بعدی می گذاریم.

ماموریت ویژه مجیدی در شیراز؛ رسیدن به رکورد تیم پورحیدری

فرهاد مجیدی در صورت پیروزی مقابل فجرسپاسی به یک رکورد ویژه خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی، پیروزی استقلال مقابل تراکتور باعث شد تا تیم فرهاد مجیدی با سه برد متوالی، آماری مشابه تیم صمد مرفاوی در لیگ ششم ثبت کند که هر سه بازی ابتدایی‌اش در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

تیم مجیدی، روز جمعه می‌تواند به یک رکورد دیگر تیم صمد مرفاوی هم برسد. استقلال در لیگ نهم و در چهار هفته ابتدایی توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و حالا در صورتی که آبی‌ها جلوی فجرسپاسی هم موفق به کلین‌شیت شوند، می‌توانند به آماری مشابه آن تیم برسند.

مهمتر از کلین‌شیت در این بازی برای استقلال، سه امتیاز دیدار با فجرسپاسی برای فرهاد مجیدی است. او اگر بتواند این بازی را ببرد بهترین شروع استقلال در تاریخ لیگ برتر را رقم خواهد زد.

پیش از این، تنها زمانی که استقلال موفق شده بود هر چهار بازی ابتدایی‌اش در لیگ را ببرد به جام قدس 1368/69 برمی‌گردد که استقلال در نخستین دوره لیگ فوتبال ایران بعد از پیروزی انقلاب موفق شد هر چهار بازی ابتدایی‌اش را ببرد. استقلال در آن سال، با 8 پیروزی متوالی، بیشترین برد پیاپی را کسب کرد و توانست قهرمان اولین دوره جام قدس شود و حالا باید دید مجیدی می‌تواند به رکورد تیم منصور پورحیدری برسد یا نه.

عکس دیده نشده فرهاد مجیدی کنار خانم های تعمیرکار

فرهاد مجیدی که یکی از شخصیت های محبوب فوتبال ایران بوده و است سعی می کند همیشه با هواداران خود در هر قشر و شغلی به درستی برخوررد کند.عکس فرها مجیدی در کنار دو خانم تعمیرکار را مشاهده می کنید.

وقتی فرهاد مجیدی لژیونر اروپایی در تیم راپید وین بود +عکس

فرهاد مجیدی مهاجم به یادماندنی استقلالی ها با وجود فرصت های خوبی که داشت تنها یک بار به فوتبال باشگاهی اروپا راه یافت.

کاپیتان سابق استقلال در سال 1379 (فصل 1999-2000) به راپیدوین اتریش پیوست و تنها یک فصل برای این تیم اتریشی بازی کرد. او در این یک فصل 12 بار برای تیم وینی به میدان رفت و تنها دو گل زد. فرهاد در پایان همان فصل مجددا به استقلال برگشت و هرگز فرصت دوباره برای حضور در باشگاه های اروپایی را پیدا نکرد.

البته فرهاد مجیدی پس آن بخش عمده دوران فوتبالی خود را در لیگ امارات و قطر سپری کرد. 

 

تصاویری از فرهاد مجیدی در این روزهای پرتمرین استقلال مشاهده می کنید

آنچه دیگران می خوانند افزایش یارانه از ماه بعد قطعی شد + شرایط جدید دریافت یارانه قیمت مسکن در جنوب تهران عجیب شد! + جدول پیش بینی مهم قیمت پراید + از این تاریخ ارزان می شود! خوشحالی خاص نفیسه روشن بعد از ازدواج دومش + عکس فرهاد مجیدی :اگر ورود تماشاگر آزاد شده به ما هم بگویند

منبع: فردا

کلیدواژه: اخبار استقلال فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تهران فرهادمجیدی سرمربی استقلال فرهادمجیدی و بازیکنان استقلال فرهادمجیدی و هواداران استقلال ما هم بگویند فرهاد مجیدی شده به ما هم آزاد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!