Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به حدی کار روی زمین مانده که هرچه تلاش کنیم کم است، گفت: ادغام جهاد سازندگی در جهاد کشاورزی کار درستی نبود.

او افزود: تا پیش از این، اقدامات خوبی برای آبادانی نقاط محروم انجام می‌شد، ولی اکنون مناطق روستایی و محروم با مشکلات ابتدایی نظیر برق و آسفالت مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آوایی بیان کرد: برای پیگیری مسائل شهرستان دزفول آماده همکاری با شورای شهر هستم و در این جهت از مدیران کل برای حضور در شهرستان و رفع مشکلات دعوت خواهیم کرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس پیگیری برای رفع مشکل پارک جنگلی لاله، کشتارگاه صنعتی، تامین قیر برای شهرداری و تعریض پل گاومیش آباد را یادآور شد و اظهارداشت: برای تامین اعتبار مورد نیاز برای رفع مشکلات آرامستان جدید دزفول تلاش می‌شود از معاون عمرانی وزیر کشور، معاون اول رئیس جمهوری و بنیاد مستضعفان کمک گرفته شود چراکه یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند این مشکلات را رفع کند.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به ارائه لیستی از سوی اعضای ستاد آیت الله رئیسی برای مسوولیت‌های استان خوزستان گفت: رئیس جمهوری منتخب نیازی به ستاد نداشت و این موضوع را خودش هم عنوان کرده بود، ولی اکنون اعضای ستاد‌ها در استان لیستی آماده و به استاندار خوزستان تحویل داده اند که به او گفتم اعتنایی به این لیست نکند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد سازندگی جهاد کشاورزی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایندهای قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحدهای تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.

کد خبر 6088966

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان