Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:21:20 GMT

شهرداری گرگان در زندان خانه فرهنگ می سازد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۹۹۱۹

شهرداری گرگان در زندان خانه فرهنگ می سازد

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور شهردار، مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر اسلامی برگزار شد.

در این جلسه لایحه شهرداری گرگان در خصوص ثبت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در صحن علنی مطرح شد که پس از گفتگوهای متعدد بین اعضا در پایان مقرر شد این لایحه به کمیسیون فرهنگی ورزشی شورا ارجاع شود تا در خصوص جزئیات این طرح، برآورد بودجه و تفکیک آن تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تصمیم اعضای شورای شهر مقرر شد تا در دو هفته آتی این موضوع در کمیسیون فرهنگی ورزشی ارزیابی و نتیجه به صحن ابلاغ شود تا موارد پس از تایید در دست پیگیری قرار گیرد.

صفرعلی پایین محلی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در این خصوص گفت: تشکیل و ثبت باشگاه در اداره کل ورزش و جوانان به بازه سه هفته ای زمان نیاز دارد اما در این سو باید تمام موارد به طور دقیق بررسی تا هیچ اشکالی به این لایحه وارد نشود.

همچنین در ادامه بر اساس لایحه وارد از کمیسیون اداری مالی مقرر شد تا اقدامات لازم برای خرید یک لپ‌تاپ برای پرهام مقصودلو قهرمان شطرنج جهان در دستور کار قرار گیرد که بر اساس پیش بینی ها ارزش این لپ تاپ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال است. این لایحه با نظر مثبت اعضای شورا برای تصمیم‌گیری و اجرا به شهرداری ارجاع شد.

در ادامه مصوب شد پیگیری های لازم برای احداث یک باب سالن ورزشی در منطقه محروم کوی عرفان، محتشم و اسلام‌آباد در دستور کار قرار گرفته و با جانمایی زمین یک مکان ورزشی برای جوانان مناطق حاشیه شهر ایجاد شود.

همچنین عضو شورای اسلامی شهر گرگان به موضوع پرداخت نشدن کمک ۳۰۰ میلیون تومانی شهرداری به تیم بسکتبال بانوان اشاره کرد و گفت: شرایط تیم بسکتبال زنان بغرنج است و امورات این تیم به سختی می‌گذارد.

زهرا نورا افزود: تاکنون هیچ کمکی از سوی ورزش و جوانان به این تیم نشده و مصوبه شورای شهر هم در شهرداری خاک می خورد.

در این جلسه همچنین نامه اداره کل زندان در خصوص احداث یک باب خانه فرهنگ در زندان مطرح شد که با نظر مثبت اعضا به شهرداری ارجاع شد.

کد خبر 5345389

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان شهرداری گرگان شورای شهر گرگان یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی عکس استانها آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بارش باران استکبار ستیزی گرگان لیگ برتر فوتبال ایران راهپيمايي 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین دیدار از دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود، براین اساس سری ۱ – ۱ برابر شد.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / گرگان

کوارتر دوم: ۲۳ بر ۱۸ / الریاضی

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۲۰ / گرگان

کوارتر چهارم: ۲۸ بر ۱۸ / گرگان

 فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید