Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 در دو عملیات جداگانه نیرو‌های مرزبانی خراسان رضوی موفق به کشف سه و نیم تن روغن قاچاق در بازرسی از خودرو‌های ترانزیتی در هنگ تایباد و ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از یک دستگاه خودرو شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به کشف کالای قاچاق در ایست و بازرسی مرزبانان هنگ مرزی تایباد گفت: مرزبانان در بازرسی خودرو‌های ترانزیتی و مسافری موفق شدند ۳ هزار و ۵۵۵ کیلوگرم روغن خوراکی، ۱۴۵ کیلوگرم مرغ، ۱۲۸ کیلوگرم آرد، و اقلام دیگری شامل تخم‌مرغ، رب، برنج و چای به ارزش ۸۳۴ میلیون و ۵۹۰ هزار ریال را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار مجید شجاع با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان افزود: در این عملیات تعدادی قاچاقچی کالا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تأکید کرد: مرزبانان در هر شرایطی با هرگونه قاچاق در مرز‌های استان اعم از کالا و سوخت برخورد قاطعانه‌ای داشته و اجازه نخواهند داد تا سرمایه‌های ملی از کشور خارج شوند.

کشف ۵۰ کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان خراسان رضوی

جانشین مرزبانی خراسان رضوی از کشف مقادیری مواد مخدر توسط مرزبانان این استان خبر داد و گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر مرزبانان این فرماندهی با هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی موفق به کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

سرهنگ محمود پارسافر با اشاره به شناسایی یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر که از استان‌های جنوبی کشور به سمت مشهد در حال حرکت بود، افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و در یک عملیات پلیسی با همکاری عوامل انتظامی ضمن توقیف خودرو، ۵۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی‌شده بود کشف شد.

وی ادامه داد: در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به رشادت‌های مرزبانان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر ابراز کرد: مرزبانان ما با زحمات شبانه‌روزی در حال دفاع از سر حدات ایران اسلامی هستند و با هوشیاری هرگز اجازه عرض‌اندام به قاچاقچیان و اشرار نخواهد داد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی خراسان رضوی روغن قاچاق تریاک صراط مرزبانی خراسان رضوی ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران

فرمانده انتظامی استان تهران از توقیف خودروی باری حامل ۲۶۷ کیلو گرم موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار کیومرث عزیزی، اظهار کرد: درپی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و رصد و پایش قاچاقچیان موادمخدر مشخص شد فردی در ارتباط با قاچاقچیان در استان‌های دیگر مقادیری موادمخدر در پوشش بار تهیه و با یک دستگاه خودروی کامیون در حال انتقال به حوزه غرب استان تهران است، بنابراین بررسی جدی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: دو تیم از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از چندین ساعت کنترل و پایش محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های غرب استان تهران، خودروی قاچاقچیان را در یکی از محورهای منتهی به شهرستان شهریار مورد شناسایی قرار داده و در فرصتی مناسب، کامیون را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی، ۲۶۷ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه از داخل گونی‌های باری کشف و خودروی توقیفی به همراه راننده به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران منتقل شد.

منبع: فارس

کد خبر 749446

دیگر خبرها

  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد