Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویراستاران کتاب کریستی ویلکاکس، بتانی بروکشایر و جیسون جی. گولدمن هستند و مترجم آن پوریا ناظمی است.

در مقدمه کتاب از قول ویراستاران آمده است:‌ ما بیست‌وهفت نفر از موفق‌ترین و روشنگرترین چهره‌های ارتباطات علم آنلاین را گرد هم آورده‌ایم تا آنچه را سال‌ها تجربه به آن‌ها آموخته است با شما در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام تجربه‌های آن‌ها تا جای ممکن به‌روز و کارآمد است و تا حدی که امکان دارد همه منابع آنلاین که در این کتاب خواهید دید به‌روز شده و در دسترس هستند.

کسی که کارش را در نقش ارتباط‌گر علم آغاز می‌کند نمی‌خواهد حضورش و صدایش در میان جمعیت گم شود. همه ما داستان‌های متفاوتی برای روایت داریم. زاویه‌های مختلفی که برای ارتباطات استفاده کنیم؛ اما برخی از اوقات پیدا کردن صدا و لحن شخصی و منحصر به فردمان می‌تواند کاری دشوار باشد. جامعه ارتباطات علمی شاید در نظر اول ظاهری هراسناک داشته باشد، اما جامعه‌ای دوستانه است. 

بخشی از آنچه شما در این کتاب خواهید یافت:

- تاثیر تجربه‌های شخصی در نویسندگی علمی؛

- توصیه‌هایی را برای زنانی که به وبلاگ نویسی روی می‌آورند؛

- فواید وبلاگ نویسی به‌عنوان بخشی از دوره آغازین کار ژورنالیسم؛

- نویسندگی علمی در مسیر ارتقا و رشد شغل دانشگاهی؛ 

-چگونگی پوشش کنفرانس‌های علمی؛

- فنون مخاطب‌یابی در فضای آنلاین؛

- نحوه مواجهه با مزاحمان اینترنتی؛

 - چطور می‌توانید با وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید؟ 

- چطور وبلاگ شما می‌تواند در نقش یک «آزمایشگاه نویسندگی» به شما خدمت کند؟

کتاب در ۳۲۶ صفحه، قطع رقعی، به قیمت ۶۰ هزار تومان وارد بازار نشر شده است.

۵۸۵۸

کد خبر 1570678

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: معرفی کتاب کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «برای قلب‌های شکسته» نوشته مریم هاشمی به تازگی توسط نشر نزدیکتر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب به گفته نویسنده‌اش شامل یک روایت بلند درباره عشق است.

این کتاب درباره انسان‌هایی است که در تلاطم روزمرگی‌ها زمانی را نیز به عاشقی اختصاص می‌دهند و در میان تمامی آشوب‌ها و سختی‌های اجتماعی، شعله عشق و محبت را در دل خاموش نمی‌کنند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«وقتی دلت می‌شکند همه این کلمات گم می‌شوند و تا بیایی دوباره پیدایشان کنی بخش زیادی از عمر گذشته و این در حالی است که ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم و فقط یک بار صد درصد با شور و اشتیاق عاشق می‌شویم و اعتماد می‌کنیم و وای به حال آن‌هایی که این صددرصد ها را کم و کمتر می‌کنند… از آدم‌های صادق خوشم می‌آید، از آنهایی که تکلیفشان با خودشان و دیگران معلوم است، اصلاً آدم‌هایی که رک هستند و مثلاً وقتی تو را می‌بینند و از تو خوش‌شان نمی‌آید محکم حرف‌شان را پرت می‌کنند توی صورتت، اما حداقل با دروغ مثل یک خنجر ذره ذره درون تو فرو نمیبرندش تا کم کم زجر بکشی و از بین بروی… آنها حداقل کمتر وقت زندگی‌ات را می‌گیرند!»

این کتاب با ۶۴ صفحه و شمارگان ۳۰۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6089786 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • میدان شهرت در ایران
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است