Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل مجموعه هایپر لند شیراز گفت: این مجموعه در شیراز توانسته برای بیش از ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۲۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مدیر عامل مجموعه هایپر لند شیراز با بیان اینکه استارت و آغاز پروژه این مجموعه از مهر ماه سال 98 آغاز شد گفت: این در حالیست که آماده سازی و تکمیل مجموعه هایپر لند حدود 8 ماه به طول انجامید که در نهایت و پس از گذراندن کش و قوس های فراوان این مجموعه را راه اندازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
میثم عمادی با بیان اینکه مسئولان وقت به محض این که متوجه شدند مجموعه هایپرلند قرار است برای بیش از 500 نفر اشتغال زایی کند تمام تلاششان را برای راه اندازی این مجموعه به کارگرفتند. مدیر عامل مجموعه هایپر لند شیراز در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه هایپر لند شیراز در 16 مرداد سال گذشته افتتاح و راه اندازی شد افزود: هرچند سرمایه زیادی را صرف راه اندازی و افتتاح مجموعه هایپرلند انجام دادیم اما استقبال خوب مردم از مجموعه باعث شد تا بتوانیم شاهد اتفاقات خوب در این مجموعه باشیم. عمادی با بیان اینکه مجموعه هایپر لند توانسته برای بیش از 510 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کند ادامه داد: بعضی از غرفه های مجموعه جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم و شهروندان به صورت دو الی سه شیفت فعالیت می کنند که با این حساب مجموعه توانسته برای بیش از 2 هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کند. افتتاح شعبه دو هایپرلند در چهار راه سرباز در آینده ای نزدیک مدیر عامل مجموعه هایپر لند شیراز با اشاره به اینکه خدمت رسانی و ایجاد اشتغال برای مردم استان و شیراز از افتخارات بزرگ مسئولان هایپرلند به شمار می رود افزود: در تلاشیم تا شعبه دو هایپر لند را در چهار راه سرباز افتتاح کنیم. راه اندازی 30 شعبه هایپر لند در استان های مختلف به مرکزیت شیراز تا 6 سال آینده وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده تا در 6 سال آینده در 30 استان در سطح کشور نمایندگی های هایپر لند را راه اندازی کنیم بیان کرد:  در حال حاضر راه اندازی شعبه هایپر لند در شهر هایی مانند بوشهر، اصفهان به صورت قطعی وارد مرحله عملیاتی شده است. عمادی با بیان اینکه معتقدم که وجود تیم قوی و منابع انسانی متعهد راز موفقیت هر مجموعه محسوب می شود تصریح کرد: شکل گیری یک تیم قوی و متعهد می تواند آینده یک مجموعه را در موفقیت تضمین کند و این در حالیست که وجود افراد متخصص و با صداقت باعث شده تا بتوانیم در پیشبرد اهدافمان موفق عمل کنیم. مدیر عامل مجموعه هایپر لند شیراز با اشاره به اینکه قطعا تخفیف محصولات در مجموعه هایپر لند شیراز با صداقت انجام می شود گفت: مجموعه هایپرلند تخفیف محصولات را در کالای واقعی و به صورت دقیق بر محصولات اعمال می کند و این در حالیست مجموعه هایپر لند تخفیفاتش را روی محصولات مارک و شناسنامه دار اعمال می کند. عمادی با اشاره به اینکه کیفیت محصولات مجموعه هایپر لند در روزهای عادی و روزهای تخفیف هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد و تمام محصولات با کیفیت یکسان و عالی به مردم ارائه می شود گفت: قطعا مردم با خرید یک سبد یک میلیونی می توانند از تخفیف حدود 170 هزار تومانی مجموعه هایپرلند بهره مند شوند. وی با بیان اینکه وجود پارکینگ رایگان و سطح دسترسی آسان از امکانات های مهم مجموعه هایپرلند در شیراز به شمار می رود ادامه داد: سیستم و ساختار نظام مند مجموعه هایپر لند توانسته جذابیت و محبوبیت این مجموعه را در یک سال گذشته افزایش دهد. عمادی با بیان اینکه مدیر اکثر هایپرهای فعال در کشور و استان فارس یا ایرانی و یا بومی استان و شهر نیستند ادامه داد: قطعا تیم هایپر لند شیراز متعلق به افراد بومی استان فارس هستند اما ذکر این نکته ضروری است که متاسفانه تنها تعداد معدودی از مسئولان ارشد استان حمایتشان را از راه اندازی مجموعه هایپرلند دریغ نکردند.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال نفر به صورت برای بیش راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

️وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌سازی برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص مابقی اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

️وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

کد خبر 748572

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی