Web Analytics Made Easy - Statcounter

گره استا‌ن‌ها- مسئولان سمنانی با ایجاد جلسات مختلف به دنبال ایجاد گرمخانه برای ساماندهی بی‌خانمان‌ها هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حمید پیوندی معاون شهردار سمنان در سومین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست استاندار سمنان دراین‌باره اظهار داشت: سوله بحران شهرداری برای ایجاد گرمخانه، مورد موافقت قرار گرفته که ظرف 15 روز اقدامات اولیه مرتبط با آن انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تجهیز گرمخانه از نظر تخت و زیرانداز در توان شهرداری سمنان نیست.

معاون شهردار سمنان افزود: سوله آماده‌ای را در اختیار داریم که در صورت تخصیص زمین، سوله 1500 متری برای ایجاد گرمخانه جدید برپا می‌شود.

تاکنون موفق به اخذ مجوز مرکز نگهداری معتادان متجاهر نشده‌ایم

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان نیز درباره اقدامات برای مرکز نگهداری معتادان متجاهر گفت: بحث معتادان متجاهر از سال 1390 در استان مطرح شده و در چند سال گذشته اقدامات مختلفی شکل گرفت، اما تاکنون موفق به اخذ مجوز مرکز نگهداری معتادان متجاهر نشده‌ایم.

صمد نریمان افزود: مقرر گردید تا الگوی مرکز نگهداری معتادان متجاهر مشهد، در استان سمنان نیز به انجام رسیده و نظیر آن مجموعه در سمنان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه استاندار سمنان به‌صورت سرزده و شبانه از مراکز آلوده بازدید کرده و دستوراتی را صادر کردند که نتایج عملی خوبی را در پی داشت. افزود: طبق ماده 3 آیین‌نامه اجرایی، مکلف هستیم تا نسبت به تأمین مکان و تجهیز مرکز نگهداری معتادان متجاهر در شهرستان‌ مرکز استان یا برحسب نیاز در دیگر شهرستان‌ها اقدام کنیم و ‌تلاش داریم تا با ایجاد گرمخانه مناسب، چهره شهر را از حضور نازیبای معتادان متجاهر پاک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت مرکز نگهداری معتادان‌ متجاهر با بهزیستی استان بوده که اقدامات مرتبط با این‌ مقوله توسط بهزیستی به انجام رسیده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان همچنین افزود: باید مرکز توانمندسازی و اشتغال‌زایی پایدار برای معتادان بهبود بافته ایجاد شود.

20 میلیون تومان اعتبار برای تغذیه معتادان متجاهر مصوب شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان نیز درباره اقدامات انجام شده برای معتادان متجاهر گفت: پس از بازدید استاندار سمنان از مراکز آلوده شهری و دستور ایشان مبنی بر رسیدگی به معتادان متجاهر، بحث تأمین غذا برای معتادان به انجام رسید.‌

علیرضا ایزدپور افزود: بیست میلیون تومان اعتبار برای تغذیه معتادان متجاهر مصوب شد.

وی با بیان اینکه در مراکز شلتر و گذری در بحث تأمین متادون دچار مشکل هستیم‌ تصریح کرد: برای رفع مشکلات معتادان متجاهر و سامان‌بخشی آنان به تعداد 300 نفر تقاضای اعتبار دادیم.

سرمای زود‌هنگام گرمخانه‌ها را فعال کرد؛ 8 گرمخانه مشهد پذیرای کارتن‌خواب‌هاافزایش 2 برابری ظرفیت گرمخانه های تهران/ شهرداری در طرح های جمع آوری کودکان کار مشارکت نداشته استجذب بیش از 89 هزار کارتن‌خواب در گرمخانه‌های تهران

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه در چند روز گذشته، تعداد 25 معتاد متجاهر در سطح استان ساماندهی شده‌اند تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار لازم، برای نگهداری معتادان‌ متجاهر، آمادگی کامل داریم‌.

انتهای پیام/363/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز نگهداری معتادان متجاهر ایجاد گرمخانه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد

به دنبال ادامه اجرای روند طرح ساماندهی اتباع خارجی و ایجاد کارگروه های چهارگانه در استان سیستان و بلوچستان، بازگشت اتباع غیر مجاز به کشورشان در سال 1403 نیز با قوت انجام می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین سیستان و بلوچستان از ادامه اجرای طرح ساماندهی اتباع غیرمجاز در سال 1403 در استان خبر داد و اظهار کرد: آمار مرتبط با اجرای طرح ابلاغی از مرکز در شش ماهه دوم سال گذشته 136 هزار و 184 نفر تبعه غیرمجاز استان به کشور مبدأ بوده است که این رقم نسبت به دوره مشابه آن در سال قبل 22 درصد رشد داشته است.

منصور سعیدی افزود: در سال جاری نیز مجموعه دستگاه های عضو کارگروه های چهارگانه؛ اجرای طرح ابلاغی از مرکز عزم خود را جزم کردند تا اجرای طرح مذکور را در سال جاری با اهتمام بیشتر در مقایسه با سال قبل ادامه دهند تا به همه اهداف پیش بینی شده در طرح ابلاغی دست پیدا کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر