Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:51:37 GMT

مرگ راننده نیسان در حادثه رانندگی

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۱۰۴۴

مرگ راننده نیسان در حادثه رانندگی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،غلام نیا روشن مدیر روابط عمومی اورژانس بابل گفت: طی گزارشی به مرکز دیسپچ سازمان اورژانس بابل مبنی برانحراف نیسان در جاده بابل به قائمشهر اعلام شد.

او افزود:پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپچ اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه کمربندی هتکه پشت را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غلام نیا روشن گفت:تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.

او افزود:در این حادثه متاسفانه راننده نیسان که مردی حدودا ۳۰ساله بود به شدت دچار جراحات و خونریزی شد که اقدامات درمانی از جمله cpr هم ثمری نداشت.

غلام نیا روشن گفت:این فرد با این حال به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد که تلاش‌های فراوان کار درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

مدیر روابط عمومی اورژانس بابل افزود:این دومین انحراف وسیله نقلیه امروز بوده که متاسفانه هردو منجر به فوت شده است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس بابل حوادث رانندگی امداد و نجات اورژانس بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت

حادثه انفجار، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب در کوی پرواز تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت