Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@08:21:31 GMT

۵۰ موسسه داوری در استان اردبیل ثبت شده است

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۱۲۳۶

۵۰ موسسه داوری در استان اردبیل ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در جلسه تخصصی راهکارهای تقویت و ارجاع به موسسات داوری، اظهار کرد: مقوله نهاد داوری از مباحث تاکید شده در فقه اسلامی و  از تجربیات موفق کشورهای مختلف بوه است.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی بهتر به آحاد مردم شریف استان، به منظور مراجعه کمتر به محاکم و حل و فصل دعاوی در مراجع شبه قضایی، فرآیندهای اقدامی و مسائل و مشکلات مرتبط با این نهاد بررسی و تدابیر مقتضی در خصوص راهکارهای ارجاع موثر به داوری اتخاذ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به لزوم تقویت موسسات داوری عنوان کرد: با توجه گزارشات واصله، تقویت این موسسات در اولویت تشکیلات قضایی قرار داشته و با برگزاری دوره‌های آموزشی لازم و بازدیدهای منظم بیش از پیش در خدمت مردم شریف و ولایی استان خواهند بود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: داوری رئیس کل دادگستری موسسه داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این همایش گفت: آمار‌های غیر رسمی در کشور نشان می‌دهد سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در کشور انجام می‌شود که بسیار نگران کننده است و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

ذاکریان افزود: سال ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین موسسه نفس از مشهد شروع به فعالیت کرد و تا الان بیش از ۳۰۰۰ مورد جلوگیری از سقط عمد جنین در کشور توسط این موسسه انجام شده است.

وی بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل