Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@14:13:26 GMT

معاون تیپ ۴۲ الحشدالشعبی به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۱۴۳۱

معاون تیپ ۴۲ الحشدالشعبی به شهادت رسید

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا در بیانیه هیات حشد الشعبی به مکان و زمان دقیق شهادت معاون فرمانده تیپ ۴۲ الحشد اشاره نشده، اما با توجه به اخبار رسیده به نظر می‌رسد این فرمانده بسیج مردمی عراق در مبارزه با تروریست‌های داعش در استان صلاح الدین یا دیالی به شهادت رسیده باشد.

در این بیانیه، شهید عودة یکی از پیشتازان در اجابت دعوت مرجعیت عالیقدر برای مبارزه با داعش نامیده شده که از روز اول در میدان به جنگ با تروریسم شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخیرا الحشد الشعبی عملیات گسترده‌ای را در ۵ محور بحران خیز استان «دیالی» با استفاده از پهپاد‌ها و حمایت هوایی ارتش عراق آغاز کرد.

«طالب الموسوی» فرمانده عملیات الحشد الشعبی روز چهارشنبه در بیانیه‌ای از عملیات بازرسی و پاکسازی سلسله جبال «حمرین» دیالی در ۵ محور عملیاتی از وجود عناصر تروریستی داعش خبر داد.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد، اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران مهاباد مذاکرات وین الحشد الشعبی ربیع الاول طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران مهاباد مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است