Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف الفتح روز شنبه فاش کرد که گزینه‌های اعلام نشده دیگری نیز وجود دارند که پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات، درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «محمد البیاتی» رهبر ائتلاف الفتح در بیانیه‌ای به خبرگزاری «المعلومه» گفت: طبق مستندات، شکی در بروز تقلب در انتخابات وجود ندارد و تصمیم شورای عالی قضایی در این باره فصل الختام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البیاتی خاطرنشان کرد: ادله متعلق به احزاب در مقابل رسانه‌ها و مطبوعات و یا از طریق درگاه مرجع عالی قابل افشا است.

رهبر ائتلاف الفتح خاطرنشان کرد: مدارکی که احزاب و گروه‌های سیاسی در اختیار دارند، ممکن است در رسانه‌ها و مطبوعات و یا از طریق مرجعیت عالیقدر فاش شود.

وی افزود: همه احزاب با تفاهمات کنونی خود، جز پس از انجام مذاکرات توافقی در داخل منزل شیعیان و سپس توافق با سنی‌ها و کردها، نمی‌توانند ائتلافی انجام دهند.

گروه‌های سیاسی شیعه عراق از قوه قضائیه خواستند تمامی اعتراضات به نتایج انتخابات پارلمانی رسیدگی کند.

گروه های سیاسی شیعی عراق در این بیانیه انتخابات پارلمانی عراق و نتایج آن را رد کردند و از قوه قضائیه خواستند اولا تمامی اعتراضات را بررسی کند، دوما اتلاف عامدانه صدها هزار آرای رای‌دهندگان را متوقف کند و در نهایت بازشماری دستی همه آرا را بر اساس معیارهای واقعی انجام دهد.

کمیساریای عالی انتخابات عراق روز شنبه در بیانبه کوتاهی اعلام کرد، شمارش دستی آرا در مراکز رای گیری مورد مناقشه در الکرخ بغداد پایان یافت و نتایج ۱۰۰درصد مطابقت دارد.

همچنین این نهاد روز جمعه اعلام کرد، شمارش دستی آرا در مراکز رای گیری مورد اعتراض در دو استان میسان و دیالی و نیز الرصافه در بغداد پایان یافت.

کمیساریای عالی انتخابات عراق اعلام کرد، این کار در حضور نمایندگان نامزدهایی که اعتراض داشتند و نیز ناظران بین‌المللی و نمایندگان اصحاب مطبوعات انجام شد و نتیجه به هیئت کمیسیون‌ها ارائه خواهد شد تا توصیه‌های مناسب را انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا، ۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.


روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.


در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در دیگر بازی حساس هم سپاهان در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت تا راهی یک چهارم نهایی شود.


نتایج نهایی رقابت‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:


مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو


فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه

 ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر


هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی (گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون


آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم


تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن


ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا


استقلال آبی پوش ملاثانی یک - سپاهان ۲ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱۷ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

دیگر خبرها

  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند