Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:22:44 GMT

تأسیس ۴۵ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۱۶۵۱

تأسیس ۴۵ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: ظرف یک ماه گذشته ۴۵ موافقت‌نامه اصولی برای متقاضیان تأسیس آموزشگاه‌های آزاد در سطح استان صادر شده است.

میترا ابراهیمی با اشاره به نقش مهم مهارت در ایجاد اشتغال، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های جدید سازمان مبنی بر صدور موافقت‌نامه اصولی سه‌روزه برای متقاضیان آموزشگاه‌های آزاد استان ظرف یک ماه گذشته ۴۵ موافقت‌نامه اصولی برای درخواست‌کنندگان در خوشه‌های مختلف خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پیش‌از این صدور پروانه تأسیس بیش از ۸ ماه به طول می‌انجامید، اما با تأیید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای سیاست جدید سازمان صدور موافقت‌نامه اصولی ظرف ۳ روز انجام می‌شود که این خود باعث رشد بازار رقابت آموزشی در سطح استان خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان خاطرنشان کرد: مهارت افزایی جویندگان کار اولویت اصلی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان است و مطمئناً تسریع تأسیس آموزشگاه‌های آزاد می‌تواند به رشد و توسعه حضور افراد ماهر در بازار کار کمک شایانی کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: اجرای این طرح و افتتاح آموزشگاه‌های آزاد در مناطق کمتر توسعه‌یافته ضمن توسعه آموزش‌های مهارتی و ماهر شدن افراد منجر به افزایش اعتمادبه‌نفس برای شروع فعالیت و درنتیجه خوداشتغالی و درآمدزایی بیشتر در این مناطق خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان لرستان آموزشگاههای آزاد آموزش فنی و حرفه ای موافقت نامه اصولی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر سه شنبه در این آیین گفت: جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان در برگزاری ۲ اجلاسیه در شهرستان گچساران و کهگیلویه حضور معنوی خوبی داشتند.

جواد هاشمی مهر افزود: حضور پرشور مردم و جامعه فرهنگی در آیین‌های ملی و مذهبی نشان از پایبندی آنها به آرمان‌های والای شهدا دارد.

هاشمی مهر تصریح کرد: همه ما باید مدیون جامعه فرهنگی باشیم زیرا نقش معلم در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی بیان داشت: معلم بستر رشد و توسعه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف را فراهم می‌کند و این نقش مهم را باید همه مسوولان قدر بدانند.

کد خبر 6093014

دیگر خبرها

  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس