Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ۱۰۰ روزه شدن دولت آقای رئیسی گفت: اگرچه ۱۰۰ روز فرصت چندانی برای انجام کار نیست اما دولت آقای رئیسی در این مدت در بسیاری از موارد شروع خیلی خوبی داشته است.

وی افزود: یکی از محسنات و ویژگی‌های دولت آقای رئیسی حضور مدیران ارشد اجرایی در میان مردم است که از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شوند و مردم نیز با دیدن این صحنه‌ها که مسئولانشان در میان مردم حضور پیدا می‌کنند، امیدوارانه مسائل را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: وقتی به میان مردم می‌رویم موجی از امید را برای حل مشکلات در جامعه مشاهده می‌کنیم و شنیده‌ها از رضایت ۷۲ درصدی مردم در یک نظرسنجی در روزهای اخیر حکایت دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر دولت سیزدهم در حالی کار خود را شروع کرده که مشکلات زیادی از دولت قبل باقی مانده و دولت آقای رئیسی با وجود همه این مشکلات و در یک فرصت کم توانسته شروع خوبی در بسیاری از موارد داشته باشد.

وی افزود: عملکرد دولت قبل به گونه‌ای بود که مردم بی امید و بی‌اعتماد شده بودند و دولت آقای رئیسی در همین مدت کوتاه توانست با عملکرد خود این امید و اعتماد را باز گرداند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: البته یکی از مسائل مهمی که باید مدنظر دولت سیزدهم باشد، تعیین تکلیف مدیران میانی و مدیران کل سطح استان‌هاست که باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند تا مسئولان رده‌های میانی نیز از این بلاتکلیفی خارج شوند؛ چراکه ادامه این روند بی‌انگیزگی مدیران میانی را برای انجام امور در پی خواهد داشت و موجب بروز مشکل برای کشور خواهد شد.

کد خبر 636190 برچسب‌ها دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران