Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:56:23 GMT

قاضی کرمانشاهی واسطه آشتی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۱۸۵۷

قاضی کرمانشاهی واسطه آشتی شد

مهدی قنادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: چندی پیش پرونده‌ای با موضوع شکایت یک زن از شوهرش به یکی از شعب دادیاری دادسرای کرمانشاه ارجاع شد.

وی افزود: پس از بررسی پرونده مشخص شد، زنی از شوهرش به دلیل اینکه او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود شکایت کرده است.

مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه ادامه داد: طبق اظهارات هر دو طرف دعوا، شوهر این زن برای ادامه تحصیل فرزندشان از طریق فضای مجازی و برنامه شاد، با قرض گرفتن پول از اطرافیان اقدام به تهیه یک گوشی اندروید کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در روزهای گذشته زن و دختر کوچک این مرد که برای خرید مایحتاج به بیرون از منزل رفته بودند؛ حین بازگشت در داخل کوچه مورد حمله یک سارق معتاد قرار می‌گیرند که گوشی آن‌ها را به سرقت می‌برد.

وی ادامه داد: تلاش‌های زن و دخترش برای بازپس‌گیری گوشی از سارق معتاد باعث می‌شود تا گوشی را به زمین پرتاب کند که شکستگی شدیدی گوشی را به به‌دنبال دارد.

قنادی یادآور شد: شوهر زن پس از بازگشت به منزل و مشاهده شکستگی گوشی با استیصال از اینکه دیگر نمی‌تواند گوشی جدیدی تهیه کند با همسرش برخوردی تند دارد و اقدام به ضرب و شتم او می‌کند.

وی افزود: در نهایت قاضی کرمانشاهی با مشاهده شرایط این خانواده تلاش و اهتمام خود را برای آشتی دادن زن و شوهر بکار می‌گیرد و بین آن‌ها صلح و سازش ایجاد می‌کند.

این مسئول ادامه داد: همچنین برای حل مشکل ادامه تحصیل فرزندشان نیز از همکاران دادسرای کرمانشاه کمک مالی می‌گیرد که با این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه بیش از چهار میلیون تومان کمک جمع‌آوری می‌شود و ضمن تهیه یگ گوشی اندروید برای دختر این خانواده، مقداری هم لوازم‌تحریر برایش خریداری می‌کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه زن صلح قاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش باران در کرمانشاه

سعید قاسمی رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : امروز جمعه و فردا به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق و در برخی نقاط رگبار تگرگ خواهیم بود.

سعید قاسمی افزود: بارش امروز در نیمه غربی کرمانشاه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود بطوریکه افزون بر آبگرفتگی معابر و روان آب، در برخی نقاط نواحی یاد شده با سیلاب محلی نیز همراه خواهد شد.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه یادآور شد: در روز یکشنبه آینده موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود، اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه با گذر موج ناپایدار دیگری مجدداً شاهد بارش‌های همراه با رعد و برق بویژه روز دوشنبه در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

قاسمی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان کرمانشاه با ۴۲ میلی متر بیشترین میزان بارش را در استان به خود اختصاص داد و پس از آن سرارود با ۳۳ و روانسر با ۳۱ میلی متر در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

وی میانگین بارش‌های اخیر در استان کرمانشاه را ۲۷ میلی متر اعلام کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته کنگاور با ۸ و سومار با ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان بودند.

قاسمی یادآور شد: کمینه و بیشینه دمای شهرستان کرمانشاه نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۲ و ۱۸ درجه بالای صفر بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ادامه بارش باران در کرمانشاه
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه