Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@23:17:19 GMT

نامه جمعی از فرهنگیان به رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۱۸۵۸

نامه جمعی از فرهنگیان به رئیس جمهور

به گزارش «تابناک» به نقل از عصرخبر، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم حضرت آیت الله رییسی
رییس جمهور عزیز ایران مقتدر
سلام علیکم
با احترام، چنانچه مستحضر هستید آموزش و پرورش پایه و اساس تربیت و علم آموزی و شخصیت سازی در هر جامعه شناخته می شود چرا که شخصیت آینده سازان در سال های آغاز زندگی شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی انسانی سرمایه اصلی یک سرزمین محسوب می‌شود که اگر به خوبی رشد و تعالی یابد، پویایی و شکوفایی آن سرزمین رقم خواهد خورد و هر روز بر میزان سرمایه‌های اجتماعی، اقتصادی، فکری و علمی افزوده می‌شود. نتیجه برخورداری از یک جامعه فعال و پویا، فتح قله‌های رشد و ترقی و سرعت عمل در دستیابی به فناوری و دانش علمی برای بهزیستن است.

براین اساس، آموزش و پرورش را رکن اساسی و پایه ترویج فرهنگ، علم و شخصیت پروری می‌دانند هر چند قاطبه جمعیت هدف این دستگاه آموزشی کودکان و نوجوانی هستند که هنوز سرد و گرم روزگار را به خوبی تجربه نکرده اما شخصیت آنان در این همین دوران تحصیلی شکل می‌گیرد.

تربیت نسل آینده کشور برای نیازهای آینده، در حقیقت سرمایه گذاری برای تضمین سعادت و سلامت کشور است و تجربه موفق بسیاری از جوامع بشری در رشد و بالندگی، حکایت تمرکز بر آموزش و پرورش دارد.

از این رو معرفی سکاندار وزارتخانه حیاتی آموزش و پرورش، باید فردی باشد که مفهوم حقیقی تعلیم و تربیت را اندیشیده باشد تا با استفاده از برنامه عملیاتی و تجربه تربیتی خود و مدیرانش، جرات شکستن حلقه های ناکارآمد و ایجاد تحول در پیکره و فرایندهای آموزشی و پرورشی را داشته باشد و هم از این روست که ما جمعی از معلمان و مدرسان تهران، آقای دکتر محمدطیب صحرایی را شایسته تصدی این مهم میدانیم و امیدواریم که رییس جمهور محترم بر اساس و میزان فعل و اندیشه مورد نیاز متصدی این وزارتخانه، در انتخاب ایشان، درنگ نکنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران مهاباد مذاکرات وین فرهنگیان نامه رئیسی رئیس جمهور وزارت آموزش و پرورش ربیع الاول طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران مهاباد مذاکرات وین آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم

؛سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.

وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است