Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،میثم معافی معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان وجود ۶۲ مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان، گفت: این مراکز با هدف تسریع و تسهیل در امور خدمت‌رسانی به مددجویان در بخش‌های فرهنگی ایجاد شده است.

او به وجود ۱۵ مرکز نیکوکاری حوزوی اشاره کرد و افزود: آموزش و تولید قدرت فرهنگی برای نیازمندان با پشتیبانی حوزه‌های علمیه از جمله اهداف ایجاد این مراکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معافی گفت: ۹میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان در ابتدای امسال تا پایان آبان از طریق مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی استان به نیازمندان کمک شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰۰درصدی داشته است.

او افزود: ۳۳ مرکز نیکوکاری در تمامی ادارات آموزش و پرورش استان به منظور رسیدگی به امور دانش‌آموزان نیازمند با هدف نهادینه ساختن فرهنگ انفاق و نیکوکاری ایجاد شد.

معافی گفت:آموزش خانواده در بخش‌های بصیرتی، حقوقی، کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، مشاوره و... از جمله فعالیت‌های مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مازندران مرکز نیکوکاری مددجویان کمیته امداد نیکوکاری تخصصی فرهنگی مرکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آموزش ایمنی و آتش‌نشانی برای تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌ها که اعلام آمادگی کنند، برگزار می‌شود.

شهرام مومنی امروز، هفتم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعلام آمادگی سازمان آتش نشانی رشت در ارائه آموزش به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، اظهار کرد: آموزش‌ها برای تمام پرسنلی که علاقمند باشند، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی افراد با نکات ایمنی، افزود: حضور در محل کار در کنار رعایت نکات ایمنی، قطعا آسودگی خیال برای پرسنل و مراجعه کنندگان را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره آمادگی این سازمان برای آموزش ایمنی و آتش نشانی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، گفت: تیم عملیاتی آتش نشانان با حضور در مراکز تخصصی نسبت به برگزاری دوره تئوری و عملی  آموزش ایمنی و آتش نشانی می‌پردازند.

مومنی با بیان اینکه حفظ ایمنی در کنار افزایش دانش ایمنی یک اولویت است، تصریح کرد: بسیاری از کارگاه‌های بزرگ، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و غیره در سایه اشتباهات کوچک؛ دستخوش خسارات جبران ناپذیر مالی و گاهی جانی شده‌اند که حفظ ایمنی در محیط کار به همراه افزایش سواد ایمنی کارکنان؛ گام‌های اولیه و یک الویت ویژه است.

وی افزود: روش‌های پیشگیری از آتش‌سوزی، شناخت انواع آتش‌سوزی‌ها، شناخت انواع تجهیزات ایمنی و اطفاء حریق، شناخت انواع کپسول آتش‌نشانی و نحوه صحیح استفاده از خاموش کننده‌های دستی، دروس ارائه شده در این دوره‌های آموزشی خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی