Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم امینی رئیس مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: ۴۲ واحد صنفی در اجرای گام چهارم و پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی و اجرای محدودیت‌های ستاد استانی کرونا در مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای در مهاباد پلمب شدند.

امینی افزود: با توجه به دستور العمل ستاد کرونا استان مبنی بر اجرای محدودیت‌های مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ نظارت شدید بر اجرای این محدودیت‌ها توسط اکیپ‌های سازمان دهی شده پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن و گام چهارم و پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی ۱۰ نفر بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای در قالب تیم‌های ۳ نفره با همکاری اصناف، اماکن، جهت بررسی نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، اصناف، ادارات نظارت دارند.

این مقام مسئول اذعان کرد: با توجه به اعلام وضعیت ستاد ملی کرونا مبنی بر اعلام وضعیت بحرانی در شهرستان نظارت نیرو‌های بهداشتی بر گروه‌های مشاغل ۲، ۳ و ۴ تشدید یافته و در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن و اصناف از زمان اجرای محدودیت‌های مشاغل در طول شهریور و مهرماه تاکنون ۱۴ واحد صنفی شامل آرایشگاه زنانه و مردانه، قنادی و شیرینی سرا، سوپر مارکت، قلیانسرا و چایخانه، کبابی، تالار عروسی، باشگاه ورزشی رستوران سنتی پلمب شدند.

رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: پیشتر نیز دست کم ۲ مراسم عروسی و ۲۶ واحد صنفی همچون آرایشگاه زنانه و مردانه، قنادی و شیرینی سرا، سوپر مارکت، قلیانسرا و چایخانه، کبابی، تالار عروسی، باشگاه ورزشی رستوران سنتی توسط نیرو‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای اماکن و اصناف در سطح شهر تعطیل شد و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست موارد تخلف بهداشتی و یا پیشنهادت و انتقادات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و یا شماره تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ مرکز بهداشت مهاباد مطرح کرده تا کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز بهداشت طرح تحول سلامت ستاد مقابله با کرونا واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل

علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.

به گفته او، هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.

رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
او در ادامه گفت: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون