Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، در چارچوب همبستگی فلسطینی - سوری در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، هیئت وزیران فلسطینی امروز از جولان اشغالی سوریه بازدید کردند.

اعضای هیئت به ریاست جبرئیل رجوب، دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح در دیدار با تعدادی از شخصیت‌های ملی در روستای بقعاثا بر موضع فلسطینیان در مورد توطئه علیه سوریه و حمایت سوریه از آرمان فلسطین در طول چندین دهه، تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هیئت بر همبستگی مردم فلسطین با برادران سوری خود در برابر توطئه‌هایی که علیه کشورشان طراحی می‌شود از جمله تجزیه، تروریسم و تضعیف موقعیت فلسطین که حامی مسائل عربی است، تاکید کرد.

احمد عساف، وزیر اطلاع رسانی فلسطین نیز گفت: هنگامی که از جولان بازدید می‌کنم، عمق میهن پرستی مردم این سرزمین، تعلق و ریشه داشتن آن‌ها به این سرزمین را می‌بینم که روز به روز محکمتر می‌شود.

وی افزود: آنچه ما را به هم پیوند می‌دهد رنج مردم در برابر اشغالگرانی است که می‌خواهد هویت ما را از بین ببرد و ایستادگی در برابر اشغالگران است که حق داریم به آن افتخار کنیم.

شخصیت‌های ملی در جولان نیز به نوبه خود بر موضع مردم جولان و سوریه در مورد فلسطین و همبستگی بین مردم سوریه و فلسطین تأکید کردند.

اعضای هیئت فلسطینی در بازدید از منزل خانواده شهید «مدحت الصالح» درگذشت این شهید را تسلیت گفتند.

زیاد الواوی، معاون وزیر امور اسرا گفت: با این شهید در داخل زندان‌های اشغالگران رژیم صهیونیستی زندگی کرده و او را می‌شناخت و بر لزوم ایستادگی در کنار اسیران جولان و فرزندانش در حمایت از پایداری آن‌ها در برابر اشغالگر اسرائیل تاکید کرد.

اعضای این هیئت را سمیر الرفاعی، سفیر فلسطین در دمشق، احمد عساف، وزیر اطلاع رسانی و عصام قدومی، وزیر ورزش و تعدادی از رهبران فلسطینی تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جولان اشغالی تحولات سوریه مسئله فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی از حمله نظامیان صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در اردوگاه شعفاط خبر دادند.

بنابراین گزارش، نظامیان اشغالگر صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی هنگام خروج از مدرسه حمله‌ور شدند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست اقدام به شلیک گسترده گاز اشک‌آور به سمت دانش‌آموزان کرده اند.

کد خبر 6092249 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین