Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای هیئت مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، شهردار ارومیه و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در این مراسم که اعضای هیئت نظارت و اجرایی انتخابات، منتخبین نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان حضور داشتند، معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با تأکید بر عزم همگانی برای تحقق قانون جهش تولید مسکن گفت: برنامه اجرایی طراحی شده در قانون جهش تولید مسکن هدفمند است و می‌توان با مشارکت جامعه مهندسی و دیگر دستگاه‌ها گام‌های بزرگی در خانه‌دار شدن مردم برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

آیدین رحمانی در این مراسم ضمن تبریک به اعضای هیئت مدیره دوره نهم در خصوص ضرورت اعتلای جایگاه مهندسی در جامعه و خدمت بیش از پیش به توسعه شهری، تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی آذربایجان‌غربی باید بسترهای بهره‌مندی کشورهای همسایه از دانش، تخصص و تجربه کم‌نظیر جامعه مهندسی استان فراهم شود. 

وی با بیان اینکه نگاه همه‌‌جانبه به مباحث شهرسازی نیاز روز طراحی شهرها است، ادامه داد: توجه به رعایت مقررات ملی ساختمان، شناسایی به هنگام مشکلات شهری و اتخاذ تصمیم‌های سازنده منافع عمومی را تامین می‌کند. 

در پایان احکام هیئت مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اعطا و از زحمات و تلاش‌های هیئت اجرایی انتخابات قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نظام مهندسی نظام مهندسی آذربایجان غربی انتخابات نظام مهندسی معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی اعتبارنامه راه و شهرسازی آذربایجان غربی انتخابات نظام مهندسی آذربایجان غربی معاون استاندار آذربایجان غربی سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی اعضای هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت

 رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد