Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:08:16 GMT

لزوم آغاز آموزش حضوری در دانشگاه ها

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۲۵۲۰

لزوم آغاز آموزش حضوری در دانشگاه ها

بنیامین قوام پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آموزش مجازی در کنار فواید و تجربیات مثبتی که به همراه داشت، موجب شد تا مراکز آموزشی کشور از جمله مراکز آموزش عالی مجهز به سامانه آموزش آنلاین شوند، ادامه داد: در ابتدا با مشکلات بسیاری مواجه شدیم و تحصیل به صورت مجازی به صورت کامل و جامع جایگزین آموزش حضوری درس‌ها نشد و با توجه به محدودیت‌هایی که ایجاد می‌کند، با ادامه این روند نسلی که دچار مشکلاتی درسی است، تحویل جامعه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان ستاد مبارزه با کرونا باید هر چه زودتر تصمیمات نهایی خود را اجرایی کنند و از به تأخیر انداختن وعده‌های خود در مورد زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پرهیز کنند چرا که موجب سردرگمی دانشجویان و دانش آموزان و همچنین ایجاد فشارهای روانی بر آنان می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان افزود: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها کمی ریسک پذیر است ولی باید این نکته را هم توجه داشته باشیم با ادامه آمورش مجازی، نسل آینده نه تنها دانش کافی برای اداره فردای کشور را ندارد بلکه با حضور این قشر در فضای آلوده و ناامن مجازی، زمینه ترویج مشکلات روحی و ضدفرهنگی نیز ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: مدارس و دانشگاه‌های ایران نیز باید با استفاده از تجربیات سایر کشورها قاطعانه و به تدریج به سمت آموزش حضوری و تلفیقی از حضوری و مجازی حرکت کنند در غیر این صورت بازگشایی کلاس‌های درس پس از مدت بسیار طولانی شاید دیگر امکان پذیر نباشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: با شروع واکسیناسیون گسترده عمومی از چند ماه اخیر و واکسینه شدن درصد قابل توجهی از جامعه وزارت علوم و آموزش و پرورش به تدریج آماده آموزش حضوری کلاس‌های درسی می‌شوند.

کد خبر 5345544

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانشجویی همدان آموزش حضوری دانشگاه آزاد همدان یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش باران استکبار ستیزی گرگان راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران آموزش حضوری دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ عباس اسکندری پور در گفتگو با میز تحریریه خبر استان با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سامانه‌های my.medu.ir، my.gov.ir و irtextbook.ir امکان پذیر است افزود: ثبت نام پایه‌های تحصیلی دوم تا شش ابتدایی، هشتم ، نهم ، یازدهم و دوازدهم از ۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد.
وی گفت: ثبت سفارش پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۱۰ تیر آغاز می‌شود و تا نهم شهریور ادامه دارد.
اسکندری پور گفت: در صورت نیاز به ویرایش، در زمان خاص این امکان برای والدین فراهم خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟